wedstrijdverslag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ponyparadijs

wedstrijdverslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 18:42

Tja weet dus niet of dit hiet hoort maar ik vind eigenlijk van wel.

Mijn pony had zondag wedstrijd met haar amazone (natuurlijk) ze moesten L1 dressuur rijden. Volgens de amazone ging het in rijden niet geweldig Marissa wilde voornamelijk in de galop niet los laten. En ik maar vanaf de zijlijn roepen dat het er heel goed uit zag maar ze was toch niet echt tevreden.

De proefjes gingen voor mijn idee netjes voor zover je dat kan zien tijdens het voor lezen natuurlijk.
Uiteindelijk bleek de jury ook heel tevreden te zijn geweest.
In de eerste proef is ze 2de geworden met 166 punten en in de tweede proef 1ste met 163 punten.

Eigenlijk heb ik dus echt een top pony al zeg ik het zelf alhoewel het natuurlijk ook aan de amazone ligt. Het enigste wat ze dus echt niet goed kan is hals strekken dat doet ze thuis dus wel en op wedstrijd gaat het gewoon niet maar ach ze haalt het tot nu toe met gemak op met andere onderdelen.
Laatst bijgewerkt door rhijnauwen op 20-01-06 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

black_light

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:13

Gefeliciteerd hoor.
Nette punten!!!

vamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:08

Dan zal het er idd niet verkeerd uit hebben gezien. jammer dat ze zelf niet zo tevreden was!
en ook gefeliciteerd

Peetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 09:55

gefeliciteerd en hopen dat je snel door mag naar de volgende catagorie. het zijn idd ook nette puntjes. haha

ponyparadijs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 15:44

tja meestal zijn de amazones toch niet echt tevreden maar ach ik vond het heel netjes en de jury ook en daar gaat het uiteindelijk om toch?