Juryleden krijgen nieuw proevenboekje, maar ook DVD?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

Juryleden krijgen nieuw proevenboekje, maar ook DVD?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 17:46

Het grootste voordeel van jury zijn , is dat je de nieuwe proevenboekjes gratis thuis gestuurd krijgt! *o/*
Nu vroeg ik me af of we ook de DVD krijgen of dat we die alsnog los moeten bestellen. Het lijkt mij wel handig om rustig thuis de proeven en commentaar nog eens te bekijken en te beluisteren.
Op de KNHS site kan ik hier niets over vinden, zijn er mensen die het weten?
En enig idee wanneer het proevenboekje komt? Ik ben nieuwsgierig en niet in de laatste plaats op de veranderingen in de kür klasse Z2.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:48

proevenboekje was vanaf begin februari te koop, ik neem aan dat de juryleden heb rond die tijd thuisgestuurd krijgen.

Bettine

Re: Juryleden krijgen nieuw proevenboekje, maar ook DVD?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:02

Jasmijn schreef:
Ik ben nieuwsgierig en niet in de laatste plaats op de veranderingen in de kür klasse Z2.

Daar wordt ik he-le-maal gek van!!

Heb eind vorig jaar naar de KNHS gebeld omdat ik had gehoord dat er wijzigingen in de kür zouden komen, en ik op dat moment de gelegenheid had een nieuwe kür te laten maken. Ik wist al welke wijzigingen er ongeveer in zouden komen (dus geen a.w., keertwending erin, travers eruit, enz). Maar daar was niets van waar volgens die DOOS daar. Ik kon het gewoon zo houden, en het enige wat ging veranderen was het aantal meters voor SBW en travers (van min. 20 naar min. 12) en dat je je appuyementen schuiner mocht rijden.
Afijn, ik heb mijn proef dus niet veranderd toen....

Tot de 1 na laatste P&S in de bus viel, waar doodleuk in stond geplaatst wat er allemaal ging veranderen in de Z2 kür. En dat waren dus (precies....) alle wijzigingen die die er toen ik belde allemaal niet in zouden komen....

Dus ik weer gebeld met het hele verhaal. Volgende doos aan de lijn daar, die niet eens wíst dat het ging veranderen!!! ("oh, is dat zo?? ja, zou best kunnen, maar daar weet ik niks vanaf..." )
Met veel moewite heb ik iemand aan de lijn gekregen die er meer vanaf scheen te weten.... Zij vertelde dat de Z2 kür per april precies hetzelfde wordt zoals de juniorenkür nu is.
Máár, dat betekent ook dat de kür dus volgens de FEI richtlijnen wordt verreden volgens haar, en wanneer de FEI de boel weer om gaat gooien, dat dan ook de Z2 kür mee verandert..

2 dagen later ontving ik weer een mail. Want had het hele verhaal ook gemaild, om te kijken wat dáár dan weer uit zou komen
Die mail werd weer door iemand anders gestuurd dan degene die ik aan de lijn had. En volgens hem wordt er juist weer niet zoveel veranderd in de kür en is dus de enige wijziging het aantal meters voor SBW en travers (van min. 20 naar min. 12) en dat je je appuyementen schuiner mocht rijden.

Met andere woorden: Een hele hoop gezeik, maar geen steek verder..
Zou in elk geval wel prettig zijn als ze allemaal eens op 1 lijn gingen zitten daar....
Het wordt dus waarschijnlijk gewoon het boekje afwachten, want hier wordt je echt niet wijzer van......

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 00:27

Gewoon in DIVX online die dingen.
Daar hadden we toch Bittorrent voor?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 00:32

Bettine schreef:
Heb eind vorig jaar naar de KNHS gebeld omdat ik had gehoord dat er wijzigingen in de kür zouden komen, en ik op dat moment de gelegenheid had een nieuwe kür te laten maken. Ik wist al welke wijzigingen er ongeveer in zouden komen (dus geen a.w., keertwending erin, travers eruit, enz). Maar daar was niets van waar volgens die DOOS daar. Ik kon het gewoon zo houden, en het enige wat ging veranderen was het aantal meters voor SBW en travers (van min. 20 naar min. 12) en dat je je appuyementen schuiner mocht rijden.
Afijn, ik heb mijn proef dus niet veranderd toen....

Tot de 1 na laatste P&S in de bus viel, waar doodleuk in stond geplaatst wat er allemaal ging veranderen in de Z2 kür. En dat waren dus (precies....) alle wijzigingen die die er toen ik belde allemaal niet in zouden komen....

Ben je weer mooi klaar mee dan.....
Ik was eigenlijk ook nog wel van plan om in het voorjaar nog een keer zoiets te rijden, maar dan moet ik die EXACTE regels wel zeer binnenkort hebben. (Theo van Adsoft gaat het nog rázend druk krijgen begin April....... )
Ik heb altijd het gevoel, dat degene die zich met dergelijke wijzigingen bezighoudt, óf zelf überhaupt niet rijdt, óf zich te weinig verdiept in de geest van de amateur-wedstrijdknoeier............

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 10:48

De DVD krijg je dus NIET automatisch met het proevenboekje. Dat moet je speciaal bestellen. Ook voor officials.
De KNHS heeft me hierover gebeld. Ik heb de DVD dus maar besteld.

De kür, praat me er niet van...

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:36

Owh... da's jammer, want ik had me al verheugd op een avondje leuk DVD kijken... Kreeg gisteren ook de uitnodiging voor de jurybijeenkomst in de bus. Daar wordt waarschijnlijk ook gewerkt met de dvd, want we hoeven geen warme kleding meer mee te nemen stond er in de begeleidende brief. Geen gekleum meer in de plaatselijke manege met een slechte headset en duur betaalde koffie... Nee, we gaan nu (waarschijnlijk duur doen) in een hotel/restaurant.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:00

Ach, die DVD is binnenkort ws zo van internet te halen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:49

Jasmijn schreef:
Het grootste voordeel van jury zijn , is dat je de nieuwe proevenboekjes gratis thuis gestuurd krijgt! *o/*
Nu vroeg ik me af of we ook de DVD krijgen of dat we die alsnog los moeten bestellen. Het lijkt mij wel handig om rustig thuis de proeven en commentaar nog eens te bekijken en te beluisteren.
Op de KNHS site kan ik hier niets over vinden, zijn er mensen die het weten?
En enig idee wanneer het proevenboekje komt? Ik ben nieuwsgierig en niet in de laatste plaats op de veranderingen in de kür klasse Z2.

Wij krijgen zelfs 2 nieuwe boekjes!
Mijn ouders zijn beide jury!

Ik weet niet of ze ook de DVD krijgen. Denk het niet.