Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:In de disciplines dressuur, springen en eventing wordt voor het deelnemen met een hengst een startkaart verstrekt indien de deelnemer de leeftijd van 12 jaar (pony’s) of 14 jaar (paarden) heeft bereikt en de deelnemer geklasseerd is of is geweest in de dressuur klasse L2, het springen klasse L of de klasse M-samengesteld.
amondi schreef:Goedkoopste oplossing in jouw geval: als het kan en mag, vraag een startkaart aan bij Leroy, nog een paar keer starten in de L2 en je kan los!( of een ander paard dat al eens hoger is geweest dan L2)
.
amondi schreef:Zelfs een talentvolle, ervaren combinatie komt in 1 seizoen van B0 tot ongeveer L1 met winst, tenzij je ieder weekend wil gaan starten.
KarinvdM schreef:amondi schreef:Zelfs een talentvolle, ervaren combinatie komt in 1 seizoen van B0 tot ongeveer L1 met winst, tenzij je ieder weekend wil gaan starten.
Ik begrijp deze zin niet...
felicity schreef:
Zou het niet helpen om bij een hengst een rood strikje in de staart te doen?
KarinvdM schreef:amondi schreef:Zelfs een talentvolle, ervaren combinatie komt in 1 seizoen van B0 tot ongeveer L1 met winst, tenzij je ieder weekend wil gaan starten.
Ik begrijp deze zin niet...
amondi schreef:felicity schreef:
uhhh, ben je blont [img]
http://www.cosgan.de/images/smilie/konf ... .gif[/img] ?
amondi schreef:felicity schreef:
uhhh, ben je blont [img]
http://www.cosgan.de/images/smilie/konf ... .gif[/img] ?
Amondi schreef:2 klasses per seizoen is toch niet weinig? Ze wilde graag binnen een half jaar met de hengst starten. 6 maanden, 2 keer per maand op wedstrijd is 12 wedstrijden, 24 proeven( als je hier woont althans) 21 of 22 WP! Lijkt me een knappe score.
amondi schreef:Zelfs een talentvolle, ervaren combinatie komt in 1 seizoen van B0 tot ongeveer L1 met winst, tenzij je ieder weekend wil gaan starten.
Pluutje schreef:amondi schreef:Goedkoopste oplossing in jouw geval: als het kan en mag, vraag een startkaart aan bij Leroy, nog een paar keer starten in de L2 en je kan los!( of een ander paard dat al eens hoger is geweest dan L2)
.
Tja, alleen jammer dat hij verkocht is...die mensen zijn wel aardig, maar of ze zo aardig zijn... Als ik een ander paard ga starten moet ik eerst weer de hele L1 door, dus dat is ook weer minder.
Zit er stiekem toch aan te denken om een brief te schrijven om dispensatie te vragen, wie niet waagt wie niet wint...
Is het geen barok paard? dan is er nog een andere oplossing: viewtopic.php?f=29&t=522766&hilit=
KarinvdM schreef:Voor een talentvolle combinatie is van B+0 tot L1 met winst in 1 seizoen toch een makkie???
Wat dat laatste regeltje er doet begrijp ik nog steeds niet. Om van B naar L1 met winst te rijden in 1 seizoen hoef je echt niet ieder weekend te starten.
amondi schreef:
Zelfs een talentvolle, ervaren combinatie komt in 1 seizoen van B0 tot ongeveer L1 met winst, tenzij je ieder weekend wil gaan starten.