Tweede parcours

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_VHS_

Tweede parcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 18:32

Een vraagje voor de (pony-) springers onder ons:

Wanneer schrijf je in voor een tweede parcours?
- wil je wel of niet voor punten
- Twee Fasen? of ander parcours?

Ben benieuwd! (Kan ik er rekening mee houden voor de wedstrijdorganisatie....)

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:00

Als het tweede parcours klassiek voor winstpunten is, dan trek je wel aanmeldingen. Da's toch nét iets aantrekkelijker.
Maar bij een progressief parcours rijden er ook wel aardig wat mensen een tweede parcours. Twee-fasen wordt hier niet zoveel gedaan, naar mijn weten, dus ik zou me er zeker voor inschrijven.

Ook het achter elkaar afwerken van 2 parcoursen per klasse vind ik persoonlijk een aanrader. Dan hoef je niet zo verschrikkelijk lang te wachten totdat alle klasses zijn afgewerkt. Scheelt ook in parkeerruimte. Tegen de tijd dat de Z-klasse aan de beurt is, zijn de B-ruiters alweer thuis.

Duidelijk vermelden of er op aanmelding word gereden of de eerste zoveel ruiters op volgorde van startlijst. En of de parcoursen per klasse worden afgewerkt.

Verder zou ik 't zo gauw niet weten.

melody2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:11

Twee parcoursen voor punten is perfect, maar hier ( provincie Groningen ) wordt vrijwel altijd twee keer gereden ook al is er maar 1 parcours voor punten. En inderdaad: met twee parcoursen per klasse afwerken, zodat je niet de hele dag hoeft te wachten, want dan gaan de mensen naar huis.