Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missnynke schreef:je mag in de hoogste gemeenschappelijke klasse starten. Heeft een paard m2 gelopen en heb jij eerder z gereden, dan mag je in de m2 beginnen.
ook is het zo volgens mij, als je een keer m bent geweest dan mag je niet meer in de b starten.
QuijoSavan schreef:missnynke schreef:
je mag in de hoogste gemeenschappelijke klasse starten. Heeft een paard m2 gelopen en heb jij eerder z gereden, dan mag je in de m2 beginnen.
ook is het zo volgens mij, als je een keer m bent geweest dan mag je niet meer in de b starten.
Ik ben met mijn pony M geweest (springen en dressuur), met mijn paard L2 en ik ben ook gewoon weer in B begonnen hoor.
QuijoSavan schreef:missnynke schreef:je mag in de hoogste gemeenschappelijke klasse starten. Heeft een paard m2 gelopen en heb jij eerder z gereden, dan mag je in de m2 beginnen.
Ik ben met mijn pony M geweest (springen en dressuur), met mijn paard L2 en ik ben ook gewoon weer in B begonnen hoor.