Mag ik met een b pony bij de paarden starten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fjord_brucht

Mag ik met een b pony bij de paarden starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 21:14

Vraag is duidelijk.

Maar mag dit ook.Ik ben de 18 dus al een tijdje gepasseert.En ik wil met mijn pony wat wedstrijden gaan rijden.
Maar mag ik dus met een b pony bij de paarden starten?

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:17

Kan ik kort over zijn: ja dat mag.(in de dressuur dan he). Er zijn ook wel bokkers die met kleine pony's tussen de paarden starten en misschien als je de zoekfunctie gebruikt dat je nog een oud topic over dit onderwerp kunt vinden.

Leuk trouwens dat je nog op een kleine pony past!(zou ik ook wel willen) en dat je de uitdaging aan wilt gaan.

chelsea82

Re: Mag ik met een b pony bij de paarden starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:23

Dat mag zeker wel.
Bedenk wel dat er raar naar je gekeken zal worden.
Ik zelf heb er geen problemen mee als iemand op een pony bij de paarden rijdt.Als je niet meeloopt met je pony(bij sommigen is het echt geen gezicht) en als je pony goed loopt waarom zal het dan niet lukken om toch ook eens punten en een prijsje te halen.

fjord_brucht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 21:26

Te groot ben ik zeker niet voor mijn pony.Hij is 1.25 m hoog en ik zelf ben maar 1.50 m klein het past perfect gelukkig

chelsea82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 00:03

Als de combinatie perfect past moet je het lekker doen.Een vriendin van mij rijd op een D-pony bij de paarden.Zelf is ze ook niet zo heel groot, dus het misstaat niet.Ze werd laatst ook weer zo aangekeken van"wat moet jij hier met je pony".En wat dacht je?Ze werd 1e en heeft dus al die paarden er af gereden.
Gewoon doen dus.

Steff_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 01:06

Ja gewoon doen Ik reed ook met een pony tussen de paarden

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 09:20

Boghy schreef:
Vraag is duidelijk.

Maar mag dit ook.Ik ben de 18 dus al een tijdje gepasseert.En ik wil met mijn pony wat wedstrijden gaan rijden.
Maar mag ik dus met een b pony bij de paarden starten?

dit valt op te zoeken in het reglement (er is nl geen minimumhoogte voor deelname aan paardenwedstrijden) en vandaar dus een slotje.