Zo'n vreemd dagje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Zo'n vreemd dagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 21:06

Hallo,ik heb echt een vreemd verhaal,vandaag zou ik wedstrijd hebben om 12 uur en half 1 ong. in Ewijk.Nu werd ik gister gebeld door een man van die vereniging{zei ie} die zei dat er een jurylid ziek was geworden en dat ik vandaag om 9 over 4 en om half 5 moest rijden.Het klonk erg aannemelijk dus wij er vandaag heen,we waren aan de late kant,dus ik er direct op.En m'n ouders gingen me aanmelden.Toen bleek dat ik niet op de startlijst stond,dus m'n ouders naar het secretariaat.En ze vertelden het verhaal,en toen bleek dus dat de B wel gewoon s'ochtends was verreden.En dat er nog een meisje was die ook gebeld was dat ze om 4 uur moest. Voor de rest was iedereen er s'ochtends geweest en die vereniging/manege wist absoluut niet wie er gebeld kon hebben want hun waren het niet.Ik vind het ook erg vreemd want tel.nr's staan niet op een startlijst.Ik heb nog wel gestart tussen de M en de Z door en werd gejureerd door een zzgp jurylid en we hadden toch 2 winstpunten. Maar ik vind het zo raar,wie doet er nu zoiets? Hebben jullie ook weleens zoiets gehad? Of wat denken jullie er nou van?

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:11

Jemig wat een grappenmaker zeg! Dat is balen, gelukkig kon je tussendoor en kennelijk nog goed gereden ook!

Zal toch een of andere grappenmaker geweest zijn, heel erg flauw!

CarmN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:12

Dit is wel heel vreemd. Ik heb het gelukkig nog nooit gehad! Misschien iemand die grappig dacht te zijn. Of iemand die je als grote concurentie zag en je uit wilde schakelen.
Ik vind het ook appart dat zoiets kan, omdat er idd geen telefoonnummers op een startlijst staan.
Gelukkig konje tussendoor nog starten. En gefeliciteerd met je winstpunten!

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 21:33

Dankjewel,ja ik weet dus ook echt niet wat ik ervan moet denken,omdat diegene waarschijnlijk echt moeite heeft moeten doen om toch ons telefoon nummer te achterhalen.En te grote concurrentie? de vorige keer had ik wel heel goed gereden 2de plek,maar het is gewoon een hele simpele normale B wedstrijd.En als grapje: erg misselijk grapje
Ik ben echt blij dat de vereniging het zo goed opgelost heeft anders had ik onverrichter zake terug kunnen gaan.

_RobinA_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:38

Ik heb vandaag ook in Ewijk gestart, L1 dressuur. Volgens mij heb ik jou nog bij het secretariaat zien staan, druk in gesprek over dat telefoontje. (ik ging namelijk mijn coupons ophalen, moest even wachten tot jullie klaar waren )

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 21:44

Dat zou heel goed kunnen ja! De L1 en 2 waren bezig idd toen wij aankwamen.

havermout

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:49

Echt belachelijk dit!! Wel fijn dat je iig nog kon starten. Heb je geen nummermelder op je telefoon? Dan kun je er misschien achter komen wie die 'grappenmaker' is geweest. En gefeliciteerd met je winstpunten!

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 21:50

hahahaha ja sorry een lachje moest eruit
Het is idd wel heeel banketstaaf
Iemand heeft je goed te pakken gehad

Wel mooi 2 wintspunten

*weet ook gelijk een goede smoes als ze te laat komt op wedstrijd

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 22:04

Bedankt! Ik vind het dus ook belachelijk,ik heb helaas geen nummermelder op de telefoon,en m'n broertje had die man aan de lijn.Er is ook geen link tussen dat andere meisje en mij..

_RobinA_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:25

Hihi, nu staat het op startlijsten erbij, dat ze niets telefonisch regelen. Dat alle wijzigingen via startlijsten gaan.

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:01

Het is wel heel vreemd zeg, zoiets heb ik nog nooit gehoord!
Gelukkig kon je toch starten, anders was het helemaal balen geweest.

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 12:24

Ja anders had diegene zijn zin gehad,ik ben blij dat ik toch kon starten en voor een goede jury!
Vreemd he..

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 12:27

dat is wel goed Unika haha,kan iemand van jullie de uitslagen bekijken? Ik heb nog steeds geen Word grr..

Mowoah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:11

Wat stom ..
Je zal wel te goed zijn geweest, en je om het tuintje heen hebben geleid .
Ewijk .. daar is zondag wedstrijd voor pony's toch.. daar gaat een meisje van stal heen.

Tes82

Re: Zo'n vreemd dagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 14:02

Jeetje wat een vreemd verhaal zeg! Raar dat die man ook precies jullie eruit pikt...!
In ieder geval gefeliciteerd met je winstpunten

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 15:34

Dankjewel,ik weet niet of er pony's zijn dit weekend,zou goed kunnen.Ja die man moet het toch aardig bewust gedaan hebben aangezien hij moeite heeft moeten doen om achter ons telefoon nr. te komen.

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 14:00

Dat meisje wat ook uitgeschakeld was en ik hebben toch de hoogste punten gehaald van de B,duidelijke reden van uitschakeling dan.