Yes, vandaag m'n 1e wedstrijd en ging superrrr:D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_KiMbErLeY_

Yes, vandaag m'n 1e wedstrijd en ging superrrr:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 20:10

2 weken geleden was ik nog met hem aan het vechten omdat hij niet eens normaal over de hoefslag wilde lopen (na een lange blessure tijd) Dus veel in zijn bek getrokken omdat hij HEEEL sterk is en je anders geen grip meer hebt...

Maar, hij liep nu weer braaf, maar jammer genoeg nog niet aan de teugel daar had ik net iets te weinig tijd voor

maarja, bij de 1e proef brak hij uit toen we al begonnen waren, maar gelukkig had ik op dat onderdeel nog een 4 omdat ik hem snel herstelde!!!
Ik had 165 punten!!!! Dus 1 winstpunt

In de 2e proef ging het superr, wat schoonheidsfoutjes, maar weer 165 punten!!! Dus weer 1 winstpunt

Hij was heel cool en liep ontspannen

Ik was zo trots op hem, vooral omdat het zijn 1e wedstrijd was

Volgende week heb ik als het goed is weer een wedstrijd (sta op reservelijst)

en dan loopt ie gewoon weer aan de teugel

nou ja, ik mag nu springwedstrijden rijden, en daar ging het een beetje om, maar dressuur is toch ook stiekem wel leuk

Nou ja dat was mijn hele verhaal haha

Groetjes Kimberley

_KiMbErLeY_

Re: Yes, vandaag m'n 1e wedstrijd en ging superrrr:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 20:26

oow, HOEZO ik ben blond

ik had niet 165 maar 156 punten bij alle 2 de proeven haha

ik wil wel ineens heel goed zijn haha

Midnight16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:36

Gefeliciteerd met je winstpunten.

Maar ik vind je bericht wel heel vreemd! Eerst zeg je ik heb hem veel in zijn bek! (pony heeft een mond) getrokken. En als je dan winstpunten rijd met je pony is hij weer de geweldigste pony van de wereld en ben je o zo trots op hem. Zo hoort het ook! Je moet niet alleen trots zijn op je pony als je winst rijd, maar ook als het even wat minder gaat. Je zegt zelfs na een lange blessure tijd. Pak het dan rustig op.En je mag best streng voor je pony zijn maar in zijn mond trekken is nooit een oplossing!

Veel succes nog op je volgende wedstrijden

_KiMbErLeY_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 20:38

Midnight16 schreef:
Gefeliciteerd met je winstpunten.

Maar ik vind je bericht wel heel vreemd! Eerst zeg je ik heb hem veel in zijn bek! (pony heeft een mond) getrokken. En als je dan winstpunten rijd met je pony is hij weer de geweldigste pony van de wereld en ben je o zo trots op hem. Zo hoort het ook! Je moet niet alleen trots zijn op je pony als je winst rijd, maar ook als het even wat minder gaat. Je zegt zelfs na een lange blessure tijd. Pak het dan rustig op.En je mag best streng voor je pony zijn maar in zijn mond trekken is nooit een oplossing!

Veel succes nog op je volgende wedstrijden

ja, sorry ik heb het helemaal op een verkeerde manier gezegd, ik heb er al meerdere reacties op gehad!!!

maar, hij liep na de blessure weer een tijdje goed, maar daarna ging hij weer zo irritant doen, hij word gewoon met de dag slimmer, dat is best wel jammer haha

maar, ik ben altijd trots op hem, ook als hij geen wedstrijden loopt, ik was al weer blij dat ik hem weer onder controle had

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 09:40

dubbelpost, andere topic ook op slot gezet.