Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vonneke schreef:bij ons is het verschillend, soms kun je meteen oversteken de volgende ring in. Soms zit er een kwartier tussen soms een half uur.
Het liefst heb ik er zo kort mogelijk tussenzitten.
Wel zijn er overigens in de zomer bij ons wel eens wedstrijden met een ochtend en middagprogramma. Dan kan het ook zijn dat je je ene proefje om 10 uur sochtends rijd en je 2de om 2 uur smiddags. maar dat staat dan vantevoren goed vermeld!
Ik zou die 2de proef dus niet starten in jou situatie.
LiSSy schreef:in het zomerseizoen is het niet normaal maar in de winter als er maar 1 ring beschikbaar is komt het wel vaker voor. dat is ook de reden waarom er binnen vaak maar 1 proef wordt gereden
Sjuimpje schreef:Op een selectiewedstrijd kan dat zeker gebeuren omdat er vaak maar 1 ring beschikbaar is en de 1e en 2e proef door verschillende juryleden beoordeeld moeten worden.
Melanie15 schreef:Sjuimpje schreef:Op een selectiewedstrijd kan dat zeker gebeuren omdat er vaak maar 1 ring beschikbaar is en de 1e en 2e proef door verschillende juryleden beoordeeld moeten worden.
Bij mij was mn 1e selectie echt maar door 1 jury gejureerd, omdat er anders zo lang tussen zat