Onderlinge wedstrijden in Gelderland, waar zijn ze?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Instructrice

Onderlinge wedstrijden in Gelderland, waar zijn ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 19:09

Wie kan mij vertellen waar binnenkort onderlinge wedstrijden gehouden worden waar dus geen startkaart voor nodig is?

Mijn jonge merrie lijkt er klaar voor om op wedstrijd te gaan. Nu wil ik eerst kijken of ze er plezier aan beleeft voordat ik ga investeren in een rijvereniging, startkaart enz.

little_angel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 17:48

sorry ik woon niet in de beurt van Gelderland.. maar misschien is wat maneges in de buurt af gaan bellen en vragen of ze wel eens onderlinge wedstrijden organiseren of dat ze een locatie weten die dat doet?

little_angel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 17:48

welkom om bokt trouwens!! pas op dat je niet verslaafd raakt!

Instructrice

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 19:49

Bedankt voor je tip maar ik ben inderdaad al bezig geweest met bellen. Er zijn helaas zo verschrikkelijk veel maneges in Gelderland en ik heb tot nu toe alleen maar "sorry, we hebben geen onderlinge wedstrijden, wel fnrs wedstrijden" gehoord dat ik een klein beetje genoeg heb van het bellen.

Verslaafd raken doe ik gelukkig niet zo snel, alleen aan mijn eigen paardjes

little_angel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:51

jammer dat iederen je weer hetzelfde antwoord moet geven
ik zal even verder denken voor je maar kan zo snel ook even niets verzinnen.. alleen bellen.. en misschien een rijvereniging in de buurt benaderen en vragen of dat zij iets weten van een onderlinge wedstrijd in de buurt?

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:08

22 januari, Lekzoomruiters te Culemborg Laat maar even weten als je meer info wilt!

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:31

Koninginnendag is er in Huissen, dicht bij je in de buurt onderlinge wedstrijd buiten op gras, duurt nog ff maar mocht je intresse hebben www.ruitersportcentrumhuissen.nl

PolosportJ

Re: Onderlinge wedstrijden in Gelderland, waar zijn ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:58

koninginnedag is idd erg leuk. Het is een fijne plaats om wedstrijden te rijden. En klein dus dat is zeker fijn voor je denk ik. De site is trouwens www.valomrijvereniging.nl
Verder hebben wij ook wel onderlinge maar dat ik ook pas maart geloof ik. Maar weet niet of er mensen van buiten af mee kunnen doen. Maar we zijn een kleine stal dus.. Maar weet t niet zekr onze website is www.lrpc-holthuizen.nl Je kan mailen naar Info@lrpc-holthuizen.nl

_Natasja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 23:06

Ehm 16 december was er 1 in tiel [de roskam ]

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 10:01