Mijn moeder moet volgende week maandagavond nog tot half 12 jureren! Komt vaker voor.... Vind jouw tijden nog redelijk 'normaal'. Ik moet volgende week ook starten rond 21.15
Ik heb het nog nooit gehad iig. Heb ook nog nooit op maandag gestart. Wel moet ik toevallig as zaterdag om 21.37 en de laatste vd rubriek 22.22, dus voordat de prijsuitreiking is en het is ong een uur rijden, dus voor 12u zijn we niet thuis... Erg fijn.
Onze rubriek begon zaterdagavond om 22.15 uur. Dat betekend om half 1 thuis. (snif snif moest ik zondagochtend werken om 07.00 uur, dat was een kort nachtje...) maar ehhh op maandagavond zijn hier niet zoveel wedstrijden alleen wel eens in vakanties.
10 uur 's avonds is al net zo belachelijk als om 8 uur 's ochtends. Door-de-weekse wedstrijden zie je (hier) niet zo heel veel. Verbaas me er altijd over hoeveel mensen er kunnen starten zo midden in de week (overdag).
Nee, dat lijkt me al helemaal vreemd op een gewone maandag.. al om 8 uur beginnen en dat nog eens doorgaan tot 's avonds laat.. hehehe... Ik bedoelde uiteraard de andere wedstrijden die vaak wel doodleuk om 8 uur 's ochtends beginnen.
Ik heb nog nooit van wedstrijd op maandag gehoord!!! Ja op tweede paas- en pinksterdag! Maar belachelijke tijden zeg, daar heb je als vereniging toch helemaal geen zin in, starters komen rustig niet opdagen of zeggen met een smoes af, wie heeft hier nou zin in!
Ik organiseer elke maand een heel weekend wedstrijd, tijden zijn vrij strak hoor, zaterdag van 08.30 tot 20.30 en zondag van 09.00 tot 19.00 uur. Mooi zat, ik wil ook wel een keer ''s avonds thuis zijn.
Tuurlijk heb je soms uitloop of onvoorziene omstandigheden, maar dit zijn echt geen tijden hoor, daar doe ik dus niet aan mee!!
In Liempde is het wel vaker op maandag avond. En dan altijd van dit soort tijden volgens mij. Heb er wel eens moeten groomen. Kon ik vanuit me werk meteen door Dus voor mij wel makkelijk! Succes met je wedstrijd
Een vereniging hier in de buurt organiseert ook vaak wedstrijden op maandag- en woensdagavonden.
Ook worden er vaak gedeeltes van wedstrijden (alleen bepaalde rubrieken) naar een door-de-weekse avond verplaatst, omdat het niet meer allemaal op bijvoorbeeld 1 zaterdag past.
Ik moest laatst ook bij de PONYS heel laat, in de Z2, was ook zo rond 9 uur/half tien. En dan terugrijden, 2 pony's wegzetten en om half 7 weer op de volgende dag
Ik heb voor as zondag een starttijd staan van half tien 1e proef en mijn tweede proef om tien uur Voordat ik dan thuis ben zal het wel denk ik rond twaalf uur zijn. Geen tijd voor een zondagavond.
nee ik start in Ewijk, maar heb nu een betere tijd gekregen. Had maar even gemaild of ik niet in een eerdere L1 groep mocht starten. Kreeg net een starttijd door van kwart voor drie. Dat scheelt toch een hele hoop!