om wedstrijden te gaan rijden moet je ook lid worden van de paard en sport
Ik net rekening weer binnen(ik ben lid van Allround,is alleen club op papier is veel goedkoper,ik ben dus puur en alleen lid voor de wedstrijden,doe dus niet mee aan activiteiten en lessen)
Lidmaatschap van de club is 27euro Lidmaatschap KNHS is 13euro Paard en Sport is 27euro
Als je voor het eerst lid wordt moet je eenmalig inschrijfgeld betalen.Ook komen de kosten voor de startcoupons nog bij.
Zoek gewoon de goedkoopste vereniging om lid van te worden.Jij kunt ook gewoon lid worden van Allround
hoe duur is dan alles bij elkaar wat je nodig heb, qua lidmaatschappen startkaarten coupons enzo? (zonder de rijvereniging) ik ga wel lid worden van de recreatiesportvereniging van de KNHS, dat is maar 12,50 inclusief 4x in het jaar paard&co
Dit kreeg ik door van een vereniging.(ben toevallig ook aan t informeren) Contributie van vereniging kan verschillen heb nu al info van €55 en €35 dat scheelt al best wel (beide zonder les dat is apart), maar afdracht aan KNHS is gelijk!
Contributie afdracht leden aan de KNHS: Leden paarden € 12,50 Leden pony's € 12,50 Abonnement Paard en Sport € 26,00 Startkaarten en coupons Startkaartheffing paarden € 37,00 Startkaartheffing pony’s € 23,00 Startcoupons (per 16 stuks) € 15,25