Had dus gisteren een wedstrijd en op het moment zit ik behoorlijk in een dipje met het rijden. 140, dat soort punten. Dus zag het dit weekend al helemaal niet zitten. (Ben gespannen onder het rijden, wat beetje verkeerd inwerkt namelijk.)
Begon al lekker, ik was me aan het omkleden, rijbroek vergeten! Dus meteen naar huis gebeld, met veel gemopper kwam pap hem brengen, net op tijd. Ik snel omgekleed en opgezadeld (het had wel een voordeel, ik moest meteen gaan opzadelen, normaal sta ik altijd voor het opzadelen te stressen.)
Met inrijden besloot ik buiten los te rijden, binnen was nauwelijks ruimte en het was best lekker weer. Tja, Sharon vond het iets minder. Hartstikke druk natuurlijk, door de wind dus hartstikke voorwaarts. Heb wel lekker losgereden, aan het einde werd ze handelbaarder en kon ook ik aan mijn houding gaan werken. Nog 5 tot 10 minuutjes binnen los gereden (Vanwege andere temperatuur, zoda ze niet in zou zakken zodra ze binnen was), maar was niets aan de hand. Daar heb ik nog eventjes wat les gehad van een stalgenootje, ging ook allemaal goed.
Daarna dus proef gereden en was wel tevreden. Hoopte op een winstpuntje, maar tja... Niet te hard hopen natuurlijk, keer daarvoor dacht ik ook dat ik het goed had gedaan...
Toen kwam er een tussenstand en ik begon al onderaan op de lijst te kijken

In de eindstand wash et wel een domper. Ik stond gedeeld 3de met 3 mensen, en het was een jury die alleen 6en en 7ens gaf (had één 5, omdat ik na het afgroeten bijna verkeerd was gereden en één 8 voor verzorging.) dus we hadden op de laatste onderdelen allemaal dezelfde punten (23,24,25). Oftewel loten. Ik pakte een briefje met 3 dus ik al blij, dat ik de beker van 3de plaats had. Nee hoor, ze hadden een briefje met 1,2 en 3. Kreeg ik een beker met de 5de plaats.
Maar het was de eerste keer prijs in het L2, en stiekem vond ik het toch een derdeplaats