Hallo, Ik wil graag gaan starten met een paard, verder staat hij op een manege en hoef ik geen gebruik te maken van de accomodatie. Heeft iemand een idee waar ik (zo goedkoop mogelijk) lid kan worden? Ik woon zelf in Delft. Groetjes Hannah
Geen idee, ik ken er wel een paar in ZH: - De Voornse Ruiters - RPC Rockanje - PC Pernisse - RV de Putscheruiters - RV Oostmoerse ruiters - LR Rhoon - LR de Elzenhof - PC Hekelingen - RV 't Groene Dak - LR Unicorn - RV Flakkee - RV Noblesse - RV Beatrix - RV 't Colinsland - LR Overmaasseruiters - RV Ravensheuvel
Dat waren ze volgensmij van Zuid- Holland. Ik rijd bij de Voornse Ruiters te Rockanje. Verder heb ik niet veel info over de verenigingen, alleen de namen. Moet je maar ff googlen ofzo.
Op www.knhszuidholland.nl kan je alle websites van alle kringen in Zuid-Holland vinden en die hebben vaak links staan naar alle verenigingen! hoef je wat minder te zoeken
Delft ligt volgens mij in het Kring 2/3 gebied van ZH..
Bij mij op de vereniging kun je ook lid zijn zonder de accomodatie te gebruiken, met startkaart betaal je dan 27,50 + kosten KNHS per jaar. http://www.jeanne-d-arc.nl