Hier igg de uitslag van de proeven met Kasjmir. Met het inrijden ging het al heel fijn ;maar niet heus; alle ruiters en amazones die aan het inrijden waren reden netjes op de linkerhand en reden hun paarden nog even lekker goed door zoals het altijd gaat, een meisje van een jaar of 14 geloof ik reed met haar haflinger als enige op de rechterhand, dus tegen 'ons' in. Nu bleven we met zijn alle ook gewoon op de linkerhand rijden en er was al een paar keer aan haar gevraagd of zij ook op de linkerhand wou gaan rijden; maarnee! ze bleef rechts aanhouden. Nou fijn dan; ik wil Kasjmir in de galop aanzetten geef de hulpen en opeens staat hij stil en komt omhoog.. rijd dat stomme kind me gewoon ondersteboven zeg!

Kasjmir deed het echt voor mijn gevoel super! Er was een licht contact tussen haar mond en mijn hand en verder hoefde ik er niet veel aan te doen. Ze zocht mijn hand op en bleef het vasthouden zonder dat ik dus veel met mijn hand moest doen. De gehele proef liep ze op een heerlijk tempo. Vandaar ook en daar zijn we SUPER blij mee de punten : 170. 2 winstpunten inderdaad

Proef twee kon ook gereden worden; ook deze proef ging lekker.. toen ik klaar was vroeg ik aan mijn moeder hoe het eruit zag; ' Er zaten volgens haar een paar schoonheidsfoutjes in', maarjaa dat hoort er bij vind ik.
Met deze proef was ik voor mijn gevoel echt minder tevreden; ik had niet zo'n gevoel als in proef 1. Daarom was ik ook echt super maar dan ook super trots met onze 169 punten.. Ik heb zo hoog in de winstpunten nog nooit met Kasjmir gereden.. en ik weet ook niet waardoor ik opeens zo hoog scoor met Kasj, maar ik ben super super super trots.
Over twee uurtjes gaan we kijken of we dit ook met Sylvester gaan waarmaken.