Recreatiewedstrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Beppeke

Recreatiewedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 18:50

Hallo,

Wij hebben sinds dit najaar voor onze dochter een pony, en nu wil ze deze zomer graag meedoen aan wat dressuur en springwedstrijdjes.
Aangezien ze eerst maar eens moet kijken of ze dat wel leuk vind, wil ik haar nog geen lid maken van een rijvereniging, want moet geloof ik als je echt wedstrijden wilt rijden. Nu hoorde ik dat er ook wedstrijden worden georganisererd voor recreatieruiters waarvoor je dan geen startkaarten enzo nodig hebt. Ook bestaan er zogenaamde Bixie-wedstrijden? Kan iemand mij vertellen hoe ik er achter kom waar en wanneer dit soort wedstrijden zijn er hoe je je er voor in kunt schrijven enzo? Ik weet alleen dat er bij ons in de buurt zoiets georganiseerd word in Buurse, dat heet de Dag van het Paard.
Sorry voor het lange verhaal en alvast bedankt voor jullie reacties.

CD28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:04

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:08

Hier vind je info over Bixie: http://www.knhs.nl/overview.asp?PCatID= ... omstyle=11 (even klikken op de onderste link: 'Meedoen...').

Die wedstrijden op www.startlijsten.nl zijn voor ruiters met een startkaart (dus die lid zijn van een bij de KNHS aangesloten vereniging).

Onderlinge (manege)wedstrijden waar je geen startkaart voor nodig hebt en waarvoor je ook geen lid hoeft te zijn van een vereniging worden niet centraal bijeengebracht op een website. Dat is een kwestie van een beetje rondvragen in de buurt en WD op Bokt bijhouden, daar wordt wel eens een onderlinge wedstrijd aangekondigd.

Beppeke

Re: Recreatiewedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 22:51

Bedankt voor jullie antwoorden, we zullen eens kijken wat we ermee kunnen, en nu maar oefenen!

Anne_Loes

Re: Recreatiewedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 09:39

Heey..

Ik heb vorig jaar ook meegedaan in Buurse. Is echt superleuk en heel gezellig!!
Verder zijn er niet echt zo heel veel.