Samengesteld... en Jury

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sweety__ik

Samengesteld... en Jury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 15:55

hallo allemaal,
Ik heb veel wedstrijden gereden, en ga er ook vast nog veel rijden!!
Op een van mijn vorige pony's (Banjer * zie foto onderaan). Heb ik ook samengseteld gereden, dat houdt in dressuur, springen en crossen. Nou vroeg ik mij af.. als je foutloos bent =) hoeveel punten krijg je dan? Of werkt het anders in de cross?

En nou wou ik nog iets kwijt over Jury's bij dressuur. Meestal hebben ze wel vaak gelijk, en zien ze meer dan de rest maar.. Toen ik wat groter werd voor mijn pony, en eigenlijk graag L2 wou halen met dressuur, begon de jury mij af terekenen op mijn grote, en daardoor kreegik lagere punten, maar he, ik was pas net begonnen, en alleen maar commentaar op mijn hoogte, en daardoor lagere punten geven is nou niet echt leuk! Ik ga ervan uit dat de meeste mensen weten om je eerste pony te verkopen, die alles doet wat jij vraag ongeveer best moeilijk is!! En door al het commentaar, had ik er geen zin meer in en was het eind snel in zicht!! Gelukkig heb ik een *lief??* broertje die rijden ook wel leuk vind, en ouders die teveel aan de pony gehecht waren, zodat we hem nogsteed hebben en ik erafentoe nog best op zit!! Want ik ben wel te lang ,maar niet te zwaar!! P.s. Ik geef niet commentaar op alle Jury's want de meeste zijn supper aardig! (totdat je te groot wordt )
xxx jes Kim

Afbeelding

Dit is Banjer, onze New Forest, nu 6,5 jaar. Supper lief, en heet niet voor niks Banjer!! Duz als je denkt dat je kan rijden, ga er gerust op, en kijk of je het ook daadwerkelijk kan Hij is hel gewillig en doet graag alles voor je, mits hij je heeft uitgeprobeerd en je een beetje vertrouwd!!

Commentaar is welkom.. Hebben jullie dit ook wel eens gehad?? xxx Kim

OemmiejO

Re: Samengesteld... en Jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 23:13

Ik snap hem niet?? Waarop moet ik antwoorden? Dat ik afgerekend word omdat ik te groot ben?
Euhh.. Nee
Ik ben eigenlijk te groot (mn benen komen onder zn buik en daardoor is het lastig met been geven en bungelen ze een beetje.) Ik heb nooit commentaar gehad dat ik te lang was of dat mn benen bungelen. Wél dat ik mn hakken meer uit moet drukken, maar dat gaat zo lastig met been geven als je te lang bent.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 11:03

aangezien het nut van dit topic niet helemaal helder is en de vraag over de winstpunten in een cross op te zoeken valt in het reglement, hier een slotje