Nieuwe vereniging, hoe zit dat met mijn startkaart?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

yentle01

Nieuwe vereniging, hoe zit dat met mijn startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 15:45

Per 1 januari verander ik van vereniging, bij deze nieuwe vereniging heb ik nog geen startkaart ontvangen. (al wel aangevraagd!)
Gezien ik waarschijnlijk 7 januari een wedstrijd heb, is mijn vraag of ik wel zou kunnen starten?
Ik begrijp wel dat je in bezit moet zijn van een startkaart, maar omdat ik al in het bezit ben van een startkaart van 2005 (en dus niet helemaal 'nieuw' ben zeg maar) dacht ik dat hier misschien een andere regeling voor geldt. (althans dat hoop ik;))

Misschien iemand die hier meer van af weet of zelf in deze situatie zit?

Alvast bedankt!

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:10

Even bellen naar de KNHS, zo gebeurd en de meest betrouwbare bron.
Je moet een startkaart hebben van de vereniging waar je voor start. Als je die niet hebt mag je niet starten.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:14

Je mag dan helaas niet starten. Ik heb vorig jaar precies hetzelfde verhaal gehad.
Per 1 jan overgestapt. Halverwege oktober al de nieuwe startkaart aangevraagd. 6 boze telefoontjes gepleegd.

Op 8 januari moest ik starten. Op 7 januari om 9 uur 's avonds had ik mijn startkaart. Ik heb maar gewoon een oude coupon opgestuurd naar het wedstrijdsecretariaat om toch te kunnen inschrijven, want zonder coupon mocht je daar niet inschrijven. En 's morgens de nieuwe coupon daar ingeleverd.

yentle01

Re: Nieuwe vereniging, hoe zit dat met mijn startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 22:18

Hmm spijtig.. Ben namelijk bang dat mijn startkaart niet voor 7 januari binnen is, erg balen gezien het een selectie betreft..
In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:17

Nee, je kan dan idd niet starten. Ik zou even de KNHS bellen wanneer je startkaart wel komt. Dan kun je alvast de andere wedstrijden plannen.

liberations

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 23:06

Wanneer heb je alles over gezet??. Als dat voor eind november is geweest. Dan worden alle wijzegingen in gang gezet, dat moet die startkaart er zijn begin Januari. Zoniet zou ik maar eens belen.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 14:09

ik benook veranderd vannieuwe vereniging en ik heb ook nog niets gehoord van mijn nieuwe startkaart.. ik moet de 15e starten... dus ik heb nog wel iets tijd.

regel je het via de vereniging dan moet je je vereniging bellen, als je alles direct met de knhs geregeld hebt moet je daar ff naar bellen.

bij mij gaat het via de vereniging

Petersburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:46

Even bellen of je mag starten, ivm opgave wedstrijd.
normaal gesproken moet je eerst je startkaart wijzigen ja, maar misschien maken ze een uitzondering?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 19:51

Neej, je mag dan niet starten. Je moet een geldige startkaart hebben voor de vereniging waar je voor start. even je wedstrijdsecretariaat bellen of zelf contact opnemen met knhs!

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:26

ik zou de KNHS meteen bellen als ik jou was want ze moeten zorgen als jij je oude vereniging op tijd af gemeld hebt en bij je nieuwe vereniging op tijd de startkaart aangevraagd hebt dat jij je kaart hebt in januari
Ik heb met 4 leden dit gehad dit jaar en die hebben allemaal begin december de kaart aangevraagd en die was binnen voor de kerst dagen
Dus denk dat er ergens tussen de verenigingen en of de knhs ergens een stoornis in zit