Kris25 schreef:Ik kreeg op 24 dec een brief met daarin vermeld dat ze de eerste pagina van mijn paspoort kwijt zijn. Ik heb alles halverwege november opgestuurd. Ik heb meteen gebeld, maar kreeg voicemail en ze zijn tot 2 januari gesloten, ik kan de wedstrijden in jan wel vergeten, terwijl ik overal al voor betaald heb....
Het spijt me zeer maar soms denk ik dat die knhs echt dom is..!
Ik had nog nooit van mijn leven een startkaart aangevraagd of een verzorg pony gehad waar ik me mee zou kunnen aan melden reed altijd op een shetlander buiten eerst...
En dan krijg ik bericht ja je ben al aangemeld.. 
Ik zei ja maar dat kan helemaal niet zegt ze ja dan moet je je eerst bij die andere vereniging afmelden ik zeg ik heb me nooit aangemeld maar ik heb wel op 2 verschillende manege's gereden (gewoon les met de manege pony's)
Moest ik die manege's gaan bellen 1 was er al niet meer maar had ene andere naam en op die andere heb ik maar 1 jaar gereden..
En toen opeens kreeg ik een paard & Sport met R.B. DE jong terwijl ik J.M. De Jong heet..!
Hadden ze mij in de war gehaald met iemand uit utrecht.. :S Ik woon in alphen aan den rijn dan gaa ik toch niet elke dag in utrecht rijden met mijn paard.. 
en mijn naam lijkt toch niet op R.B. 
En ook mijn vriendin die heet e. oppelaar hebben ze haar naam E. Appelaar gemaakt..
Ik moest wel lachen..

Maar bedankt voor de reacties..
Ik hoop dat ik hem gewoon er voor krijg nog heb hem nu nog steeds niet..
Laatst bijgewerkt door Jadee op 30-12-05 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt