Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Karin schreef:Zou je misschien niet in CapsLock willen typen? Dat komt nogal schreeuwerig over.
Er zijn wedstrijden afgelast in de omgeving van Meppel (tussen Zwolle en Assen) i.v.m. rhino. Daarover kun je lezen op de site van de KNHS: http://www.knhs.nl/News.asp?ID=23440&Pc ... omStyle=11
daantjuhhh schreef:ERMELO - Vrijdag is aan de KNHS gemeld dat in de omgeving van Meppel een uitbraak is van het rhinopneunomie virus. Als gevolg hiervan zijn uit voorzorg enkele wedstrijden (o.a. in Meppel, Staphorst en Stuifzand) afgelast.
Op de website van de Faculteit Diergeneeskunde van de Universiteit van Utrecht vindt u verdere informatie over dit virus, de verspreiding en het besmettingsgevaar.
De KNHS vindt het welzijn van paarden en pony's erg belangrijk. Daarom adviseert de KNHS haar leden geen onnodige risico's te nemen en bij twijfel contact op te nemen met uw dierenarts.
Dit staat op de site van KNHS.
Bonny4life schreef:hoi
ik hoorde net van mijn schoonvader dat hij op de radio hoorde, radio bingo dat er een paardenziekte is uitgebroken en nu alle wedstrijden worden afgelast..
weet iemand hier iets van??
frunnik schreef:Rond deze tijd van het jaar steekt het rhinopneumonie-virus altijd weer de kop op. Mijn vader had het ook op de radio gehoord.
Maar het is de tijd van het jaar