Compliment Jury

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daantje1981

Compliment Jury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 21:59

Niks is er leuker dan een compliment krijgen van de jury.

Vandaag had ik dus wedstrijd. Wachten op de prijsuitreiking nog gekeken naar wat andere van dezelfde klasse. Ik vond mezelf niet zo super rijden. Het was wel netjes, maar niet uitbundig ofzo.

Dus komt de prijsuitreiking:

L1 proef 18, 1e met 168 punten Danielle met Rowan

Even later:

L1 proef 13, 1e met 170 punten Danielle met Rowan

Ik kreeg van de jury zelf de beker en ze zei gelijk tegen me:

Ik had enigszins een vooroordeel over fjorden in de dressuur. Deze heb je helemaal weggenomen. Hij loopt heel netjes en ik wens jullie veel succes, jij redt de Z2 wel.

Ik zat helemaal zo van

Welke complimenten hebben jullie weleens gehad tijdens de wedstrijden??

korfbalchick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:01

Supergoed man!! Een complimentje aan mij van de jury; je was de enige die op het goede been licht reed. Ik was ook eerste..!! Maar nog veel succes verder!

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:01

Ik vind het bijzonder knap dat een jury zoiets kan constateren aan de hand van een L1 proefje !

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:07

Nou ik vind het hardstikke tof voor je...

Ik had de tweede wedstrijd in het ZZ-L een enorm leuk stuk in de paardenkrant. Wat de jury daarin over me zei gaf me kippevel en niet alleen mij. Dat is een leuke opsteker.... dat geeft de burger weer moed. haha ga zo door dus

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 22:09

talented schreef:
Ik vind het bijzonder knap dat een jury zoiets kan constateren aan de hand van een L1 proefje !

Ik denk dat een jury best aan een paard en de ruiter kan zien of het in het koppel zit ja of nee.

Heb die opmerking namelijk al vaker gehad

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:09

ja.. ik heb ook al wel eens compliment gehad over combinati.. na de prijsuitreiking kwam de jury naar me toe om te zeggen dat ik en mijn pony een heel goede combinatie waren en dat er zeker een leuke toekomst in zat ik was ook eerste die proef.. en ja dat is echt heel leuk om te horen zo'n compliment

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 22:46

Altijd leuk om te horen

Ik kreeg laatst na een SGW-proef een compliment dat ik mijn paard zo fijn naar de hand toe gereden had en dat ik vooral zo door moest blijven rijden

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 00:05

Nooit weg om een complimentje van de jury te krijgen! Maar op naar de Z

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 01:14

Ik kreeg wel eens complimentje dat ik mooi constant reed.
Maar laatste rijdt krijg ik nooit meer commentaar van jury's los van mn coupon.

Wel super punten had je!

sharonaollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 01:58

Altijd leuk om te horen!!! En DUS zijn toch sommige juryleden bevooroordeelt! Maar natuurlijk erg leuk om te horen.Gefeliciteerd.

Ik heb best vaak gehoord.Wat een mooi paard en een mooie combi...

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:25

Netjes hoor! en super compliment!
Gefeliciteerd

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:27

Supper joh.....
echt heel nettjes!!!!

window

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:48

super leuk
gefeliciteerd

Emeraldo

Re: Compliment Jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 10:14

Nette punten hoor!

Ik heb ook eens een leuk compliment gehad van de juri. De proef die hij jureerde haalde ik mijn 1e winstpunt in de Z1, had behoorlijk wat goede combinaties achter me gelaten. Maar het grootste compliment kwam een paar dagen na die proef...

Ik werd gebeld door meneer de juri. Hij had een leuke 3-jarige staan, en hij vroeg of ik haar wilde gaan rijden

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 10:15

Leuk man, Ik heb een keer van de jury tehoren gekregen dat mijn paard zo'n super mooi hoofd heeft en van die mooie ruime gangen
BIj me andere paard, een zeer drukke volbloed. HEt ging toen echt voor geen meter, maar zegt zo de jury, jullie zijn een goede combinatie, jij word tenminsten niet boos wanneer het niet wil, dat je rustig blijft en je hebt een mooi bloederig paardje onder je kont
Altijd wel leuk als je een compliment krijgt.

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 10:25

Leuk!

Na een proef waarin in 1ste werd kwam de jury naar me toe en vertelde me dat hij had genoten van de proef. Netjes en gedurft gereden.

's Zomers krijg ik vaak te horen(als je na de proef nog naar de jury gaat) dat het een mooie combinatie is met een mooie pony waarin veel toekomst zit.

Altijd leuk om te horen.

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 15:32

Leuk man!

Met Ixo heb ik een keer gehad: Ruiter zit keurig op paard!
En: Keurig ontspannen gereden proef!

En met Torro weleens: Keurige proef met goede overgangen.

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 15:33

Woow gaaf!

Uhm,, nooit

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 15:51

Vorig jaar kwam ik op wedstrijd aan, en toen zei het secretariaat: Angelique, we zullen je rozetten alvast klaarleggen...

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 16:50

Angeliek schreef:
Vorig jaar kwam ik op wedstrijd aan, en toen zei het secretariaat: Angelique, we zullen je rozetten alvast klaarleggen...

hahaha !

haha. ik had wel een keer.. toen gin gik bij de jury bedanken! en toen zij ze echtzo.. voor dat ik iets zij van: wauw! dat was een lekker proefje! of vond je niet? ik zo. euh.. joa.. ( 't was net m'n 4de proef die ik gereden had toen..)
en toen die jury: zeg maar gerust dat het heel lekker ging hoor!

later moest ik parcours springen.. en.. de laatste parcoursen die ik toen had gereden ging hij steeds voor de 1ste hindernis stoppen.. dus gebruikte ik bij elke hindernis de zweep... omdat hij er twijfelend overheen kwam steeds..! en toen schreeuwde ik i.p.v. praatte.. erg.. heb er zooo veel spijt van gehad!.. van alles! toen was ik er bij hindernis 8 --> oxer was ik er ook afgevallen.. maar.. dat vond ik ook allemaal mijn eigen schuld! en toen moest ik steeds huilen.. want ik had er zo spijt van dat ik schreeuwde i.p.v. praatte want de jury zei dat ik de pony bang maakte.. van het geschreeuw i.p.v. gepraat..! en. dat ik steeds een tik gaf op de schouder voor elke hindernis.. !!! ik zat dus steeds jankend.. op het paard.. vond het zo erg! en dus heel lang nog op me pony uitgestapt!!..

en de dressuur.. ging dan wel heel goed... maar dat boeide me niet meer!
ben toen ook niet naar prijsuitreiking geweest.. want zat toen nog op me pony rond te stappen.!
maar toen kwamen er mensen van de club naar me toe gerend met een beker en een oranje lintje .. en.. toen zeiden ze da tik 185 punten had!. en dus 1ste was geworden. maar dat boeide me allemaal geen ene flikker meer! vond het zo erg dat ik schreeuwde + telkens een tik gaf op de schouder...!

nou.. al met al! heb ik er weer veel van geleerd! en het bleek dus.. dat hij een rugblokkade gehad te hebben! .. want.. na die keer! sprong hij steeds niet meer! en ik durfde hem ook geen tikken meer te geven! .. en toen stond hij steeds voor de 1ste hindernis! of hij kwam de bocht naar de 1ste hindernis al niet eens meer door ---> hij ging bokken + steigeren etc.! .. echt sneu!!

maar. nu 3/4de jaar later! is hij weer helemaal gezond.. *afkloppen* en ben ik vo'n plan om in januari/februari weer proberen te springen! want nu op les springt hij echt heel hard met de oortjes gespitst naar voren! Echt heerlijk zo'n pony..!!!!!!!!!!!!!!!!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 17:23

Dat soort dingen zijn altijd fantastisch ja! Op buiten concoursen, die ik toch altijd het leukst vind met wat meer contact met de jury, krijg ik vaak leuke opmerkingen over dat Nordwind al 25 en we toch nog starten. Dat we nog hopen dat laatste puntje te halen voor de Z1 enzo. Vinden de meeste jury's érg leuk! En dat vind ik dan weer leuk!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:20

Leuk zeg!!
Toen ik pas geleden met mn dikkerdje in de L startte (150 pt.) stond onderaan mn protocol: Leuk dat je zo'n pony in de dressuur rijdt

Was ook wel een leuk gezicht, tussen al die dressuurpaardjes liep ineens een beessie wat iets van een grote, zwarte shet weghad

Peachy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:49

Op mijn eerste tweespanwedstrijd kreeg ik te horen dat ik de complimenten kreeg van de jury :D:D
Hel blij want ik was superzenuwachtig en ik maakte dus wel wat foutjes. Maar ach hoort bij de eerste wedstrijd en dan toch nog complimenten van de jury krijgen ..

lucasjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:50

talented schreef:

Nou...k sta er niet van te kijken!
Als je basis niet goed is,kom je ook niet in de Z terecht...Of misschien met hee lveel moeite en kom je jezelf toch wel tegen!
Als je basis goed is...in dit geval...Kun je makkelik doorstromen...Dan zullen er nog moeilijke stukken inzitten
maar zonder basis ben je nergens!

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:58

talented schreef:

Tja. Hoe vaak hoor je niet dat 'die tweejarige het echt in zich heeft voor het hogere dressuurwerk'. En zo'n dier heeft dan nog geen proefje gelopen.

Voor de TS: leuk is dat hè, zo'n compliment! En ook dat iemand toegeeft dat ze vooroordelen had. Geniet ervan, nog veel succes met je Fjord!