Vanmorgen was Sandrien er al vroeg en hebben we Vera op stal op opgezadeld en toen in de trailer gezet.
Onderweg nog even Vera in het fjordenboekje gekeken.
Daar aangekomen hebben we ons gemeld en ben ik mijn pak aan gaan trekken en Sandrien heeft Vera van de trailer gehaald.
Vera was echt super rustig voor haar doen en het inrijden ging ook erg lekker.
De stelling en buiging ging al een heel stuk beter dan de vorige keer dus ik had er vertrouwen in.
Uiteindelijk zat ik er dus iets te vroeg op omdat ze zo lekker rustig was dus heb veel gestapt.
De eerste proef heb ik wat rustig gereden om Veertje weer te laten wennen aan de vreemde bak.
Ze was echt heel erg lief :L
Kleine stuurfout van mezelf waardoor we bijna de verkeerde kant opschoten in galop

De tweede proef liep ze ook weer erg braaf.
Ik was super tevreden.
Tijdens de prijsuitreiking bleek dat ik 2x 1e was met 162 en 163 GO VERA
Daarna was Taacje aan de beurt.
Meneer was met inrijden al heel druk dus ik had er een erg hard hoofd in.
Veel gereden al met losrijden maar het mocht niet baten.
De eerste proef was hij zo heet dat ik nergens aan toe kwam.
Zodra ik de AC lijn opdraaide en meneer zag nog 60 meter vrij baan ging de turbo nog stand hoger (Taco je moet verzamelen

Beetje mopperend kwam ik uit de eerste proef en ik heb hem tussen de 2 proeven in nog flink in het werk gehouden.
De tweede proef was hij nog steeds heet maar gelukkig kon ik het nu beheersen, weliswaar was de verzameling nog niet optimaal maar zeker beter dan de eerste proef.
Na het afgroeten was meneer ook weer nog lang niet moe en met grote krachtige stappen wist hij feiloos de uitgang weer te vinden.
Ik vraag me af of hij ooit weleens moe word, zelfs ritten van 4 uur met de wagen door het bos zijn niet vermoeiend voor hem

Wat de rest heeft lopen knoeien in de proef weet ik niet maar ik was nog 2x 2e met 172 en 176. Als ik nou eens 6en i.p.v. 4en voor de midden/uitgestrekte draf haal was het wel weer een wp geweest.
Volgende keer maar weer 20x40 inschrijven want in 20x60 is hij duidelijk niet te houden