Als ik 1e werd, dan was ik kringkampioen, maar wist dat dat niet zou gaan gebeuren, want er deden veelste veel goeden mee!!
Nouja, maar rijden dan, inrijden ging opzich wel goed, maar de inrijruimte is bij ons nou eenmaal niet zo super groot, het was trouwens bij mijn eigen vereniging, dus kanlde soms welleens tegen iemand op, dus was ze een beetje onrustig met haar hoofd

Maar goed, verder liep ze wel goed, dus ging wel met goede moed mijn proef in, alleen dat ging anders dan gehoopt!!

Ze had voor alles en iedereen de volledige aandacht, maar dat er ook nog iemand op haar rug zat, had ze geloof ik niet helemaal in de gaten, die bordjes waren ook eng, want normaal staan die er toch echt niet.
Hoort ze iemand een keer klikken zeg maar tegen zijn/haar pony, vind ze nodig om aan te galloperen, moet ik AW, gaat ze helemaal scheef, moet ik aangalloperen, gaat ze vrolijk laten zien dat ze ook al travers kan.
Moet ik middengalop, moet de vliegende galopwissel ook even getoond worden, ja en alleen met de achterbenen, want anders is het te moeilijk!!

Moet ik afwenden voor contragalop, valt ze echt helemaal naar binnen.
Kortom, het was helemaal niks.........
maarja, kan ook gebeuren, maar ik baalde er wel erg van, gewoon omdat die Gelderse dan zo dichtbij is!!
Maarja, punten opgehaald, en had 149, vond ik nog niet eens zo laag, was zeer verdiend, en had ook 130 kunnen zijn!
maargoed, moest wel wachten op de prijsuitreiking, omdat ik die 2 andere selecties 2e en 4e was.
Toen bleek ik 4e te zijn, in die selectiestand, en er mogen er waarschijnlijk 3 door, dus zat er net niet bij, maargoed, de coupond moesten wel ingeleverd worden, dus mijn moeder loopt naar de auto, en ik hoor het meisje wat 3e was, zich afmelden voor de Gelderse!!
Zodoende kan ik nu waarschijnlijk door, maar vind het wel zielig voor haar, heb je je geselecteerd, en kan je niet

Volgens mij was het wel een bokker, ook.............
nouja, ik ben iig wel blij, en nu maar hopen dat er echt 3 door mogen!!
Was trouwens kring NOV, M1/DE