Bijvoorbeeld voor instructeurs die op maneges werken? Ook voor instructrises
Ik wil voor mijn afstudeer project een soort handleiding voor instructeurs maken op de Hollandsche manege in Amsterdam en nu moet ik even uitzoeken of er behoefte aan is onder de instructeurs of dat het alleen een idee van mij is.
Het is een soort ondersteuning voor de instructeurs (niet alleen in de mannelijke vorm ) die te maken krijgen met kinderen uit deze doelgroep, zodat ze een extra steuntje in de rug krijgen en zodat ze meer te weten komen over hun doelgroep wat meer begrip op kan leveren.
Alvast bedankt!
), maar ik vind het wel een goed idee. Autistische kinderen of kinderen met ADHD of iets in die richting vallen toch vaak onder de "gewone" lesklanten, op mijn oude manege liepen er ook een aantal. Voor de instructie kan het toch lastiger zijn om zich in te leven in zo'n kind, dan lijkt het me wel fijn als er dergelijke informatie beschikbaar is. De gemiddelde instructeur heeft waarschijnlijk geen tijd en/of zin om het hele internet af te speuren, als er een soort samengevatte beschrijving/inleiding zou bestaan kan dat best eens gewaardeerd worden..