YvonPan schreef:Hoi,
die wedstrijd is morgen niet in Tolbert. Ik had er ook heen gebeld, maar ik kreeg iemand anders aan de telefoon. Het stond verkeerd in de Paard & Sport, de wedstrijd is in Nieuwe Pekela.
Inderdaad ja
Dit betreft een wedstrijd van de Dressuurcompetitie Stad en Ommeland. De wedstrijd is over een heel weekend en op de een of andere manier is de zaterdag wel terecht gekomen in Nieuwe Pekela, maar dacht de KNHS dat we de zondag wel naar Tolbert konden gaan....
hihi. Vervelend voor de mensen die denken dat er een wedstrijd in Tolbert is, maar minstens zo vervelend voor de organisatie die dus zo'n duizend keer kan gaan uitleggen dat de wedstrijd in Nwe Pekela is. (@YvonPan... je kreeg mij dus aan de telefoon....
)
Wat ik me wel afvraag is waar je dan je coupon naar toe hebt gestuurd. ALs je die naar Tolbert hebt gestuurd dan zou ik wel even bellen wat ze er mee doen.... Ik heb hem namelijk niet gekregen van Tolbert dus hij is in ieder geval niet doorgestuurd.
Op 21 en 22 januari hebben wij een wedstrijd in Tolbert en die is dan dus ook van de DCSO.