Tips voor Carrousel proef!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anika_Ses

Tips voor Carrousel proef!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 18:59

Geen idee of dit hier hoort maar dan hoor ik het wel

Nou de titel zegt het eigenlijk al. We hebben over een tijdje een carrousel wedstrijd ( op muziek) en we wilden een mooie originele proef maken.. maar dat is toch nog niet zo gemakkelijk

Wie heeft er mischien tips wat we kunnen doen of beter niet of een site met proeven daarop ofzo?

oja.. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar daar kwam ik ook niet echt verder mee!

Anika_Ses

Re: Tips voor Carrousel proef!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 22:03

Oja en ook tips voor de muziek zijn altijd welkom bijvoorbeeld mooie muziek voor de draf

kon niet meer editten

Anika_Ses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 12:13

Helemaal niemand tips?

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 12:14

wij rijden carousel, maar ik denk niet dat ik alles hier mag verraden omdat wij ook naar de nederlandse kampioenschappen meedoen.

Anika_Ses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 12:19

Lil0l0v3r schreef:
wij rijden carousel, maar ik denk niet dat ik alles hier mag verraden omdat wij ook naar de nederlandse kampioenschappen meedoen.

Nee, zou ik niet doen maar mischien dingetjes die je paar jaar geleden hebt gedaan.... * kijkt heel lief *

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:07

Lil0l0v3r schreef:

Stoerr

Prissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:12

lovejewel schreef:

Nou de titel zegt het eigenlijk al. We hebben over een tijdje een carrousel wedstrijd ( op muziek) en we wilden een mooie originele proef maken.. maar dat is toch nog niet zo gemakkelijk

Wie heeft er mischien tips wat we kunnen doen of beter niet of een site met proeven daarop ofzo?

oja.. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar daar kwam ik ook niet echt verder mee!

Kom je daar niet een beetje laat mee ?

IK zelf heb ook altijd carroussel gereden en we begonnen al gelijk met oefen etc en figuren. Wat om het goed te doen met iedereeen kost veel tijd

Maar je hebt ook speciale boekjes ervan waar allerlei figuren instaan.

Anika_Ses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 13:39

Prissiej schreef:
lovejewel schreef:

Kom je daar niet een beetje laat mee ?

IK zelf heb ook altijd carroussel gereden en we begonnen al gelijk met oefen etc en figuren. Wat om het goed te doen met iedereeen kost veel tijd

Maar je hebt ook speciale boekjes ervan waar allerlei figuren instaan.

Zo laat kom ik er niet mee, ik startte dit topic gewoon vroeg

wij hebben vorige week te horen gekregen dat we een proef moesten maken en volgend jaar af moest zijn ( klinkt nog zo lang.. ) en ben meteen begonnen met verzinnnen en oefenen.

on-topic: Wat voor boekjes dan?

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:43

moet je even googl-en naar carousel, dan krijg je de offieciele site. daarop kan je ze bestellen