Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
daffodil schreef:Een vriendin van mij start dus met een antraciet grijs dressuurjasje....
. Ik ben totaal niet zenuwachtig voor een wedstrijd, alleen de eerste 10 minuten in de auto (dan denk ik altijd dat ik wat vergeten ben, maar heb altijd een lading te véél mee haha), maar met zo'n jasje zou ik toch altijd 'bang' zijn dat ik niet kan starten dan. Zelfde met een grijze cap. Wat je dan wel kunt doen is zorgen dat je nog een zwarte set extra bij je hebt, maar lijkt me toch niet zo goed voor je concentratie als je plots moet gaan wisselen...
Meestal worden zulke dingen wel gedoogd, maar je hebt er jury's bij zitten die je wel de baan uit sturen... daffodil schreef:Een vriendin van mij start dus met een antraciet grijs dressuurjasje, vandaar dat ik dit weet! DIe is gewaarschuwd toen ze m kocht, want je loopt gewoon een risico! In het ergste geval wordt ze dus gewoon een keer gediskwalificeerd, maar in de meeste gevallen zal ze gewoon mogen starten hoor!
).
Barbara_m schreef:daffodil schreef:Een vriendin van mij start dus met een antraciet grijs dressuurjasje, vandaar dat ik dit weet! DIe is gewaarschuwd toen ze m kocht, want je loopt gewoon een risico! In het ergste geval wordt ze dus gewoon een keer gediskwalificeerd, maar in de meeste gevallen zal ze gewoon mogen starten hoor!
Heb ik ook van Kentucky. Juryleden hebben het bij mij nog nooit opgemerkt. Maar overeen cap, dan mogen de mensen ook niet met de GPA Pikeur starten (behalve wanneer je een blauwe hebt).