Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Een vriendin van mij start dus met een antraciet grijs dressuurjasje....
daffodil schreef:Een vriendin van mij start dus met een antraciet grijs dressuurjasje, vandaar dat ik dit weet! DIe is gewaarschuwd toen ze m kocht, want je loopt gewoon een risico! In het ergste geval wordt ze dus gewoon een keer gediskwalificeerd, maar in de meeste gevallen zal ze gewoon mogen starten hoor!
Barbara_m schreef:daffodil schreef:Een vriendin van mij start dus met een antraciet grijs dressuurjasje, vandaar dat ik dit weet! DIe is gewaarschuwd toen ze m kocht, want je loopt gewoon een risico! In het ergste geval wordt ze dus gewoon een keer gediskwalificeerd, maar in de meeste gevallen zal ze gewoon mogen starten hoor!
Heb ik ook van Kentucky. Juryleden hebben het bij mij nog nooit opgemerkt. Maar overeen cap, dan mogen de mensen ook niet met de GPA Pikeur starten (behalve wanneer je een blauwe hebt).