Hoi weet iemand waar je indoor 2 proeven kunt rijden in een klasse net zoals zomers? In de provincie Friesland, Drenthe en eventuueel Groningen...
Kijk even op de site van je provincie/ kring o.i.d. of Paard en Sport, daar staat altijd in hoeveel proeven je kan rijden..
Drachten maar dat was eenmalig, ivm de kosten van het huren van de bak van die Baptistenkerk.Oenkerk, maar snel inschrijven!En meer zou ik ook niet weten.
Is het daar niet normaal dan dat je 2 proeven rijdt? Hier in Utrecht is het eigenlijk altijd 2 proeven
Melanie15 schreef:Is het daar niet normaal dan dat je 2 proeven rijdt? Hier in Utrecht is het eigenlijk altijd 2 proevenHaha nee hier in het noorden niet meestal kun je maar 1 proef rijden.
Ik woon zelf in friesland, ga vaak voor 2 proeven naar Noord Holland, net over de afsluitdijk. (Hippolytushoef, anna pauwlona)
Ach, wij zien de winter als een soort rustperiode, is ook wel fijn.Weinig op wedstrijd, alleen voor de ervaring.
Ik weet niet hoever jij bij emmeloord vandaan zit. Maar ook daar kan je 2 proeven rijden, of het vol zit geen idee. www.indoornoordoostpolder.com voor meer informatie!
Bij ons in Vlagtwedde, en dat is een luxe!Net afgelopen weekend voor de ponie's geweest!Kijk maar eens op dewoudruiters.nl (of zonder de de)
zuiden ook alitjd maar 1zowel binnen als buitenben altijd jaloers op de mensen die 2 proeven kunnen per keer