Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

runningkawa schreef:zonder de proeven gezien te hebben van alle deelnemers, vind ik dit moeiljk beoordelen

. Natuurlijk let een jury meer op andere dingen dan een andere jury, maar het is toch de bedoeling om juryleden op 1 lijn te krijgen?

Piroska schreef:Bij ons in de regio jureren de jury's tegenwoordig ontzettend laag! En dat is sinds 2 maanden ofzo! Eerst werden er bijvoorbeeld 7 winstpunten in een klasse verreden (bekeken op 10 deelnemers) en nu maar 2 ofzo! En die hebben dan ook opeens 180 punten ofzo! En de rest zit in de 140. En dan heb ik het over de B t/m M2. Alsof ze een brief van de KNHS hebben gekregen dat mensen te snel promoveren en dan ze maar veeeel strenger moeten jureren! (zal wel niet, maar daar lijkt met wel op...)
). Het enige verschil is dat Jumper er nu gewoon veel beter uitziet (hij is natuurlijk ziek geweest en was vorig jaar behoorlijk mager en nu ziet hij er weer zeer glanzend en welvarend uit ), maar in mijn rijden is echt niet veel veranderd. Citaat:(paard liep voorheen 65% in de prix st. georges)

KarinvdM schreef:Of een jury op C of op H zit maakt een groot verschil.

Heb vanmiddag weer met een bekkie vol tanden gestaan 
Dat vind ik eigenlijk nog het stomste!