tussen kerst en oud en nieuw je startkaart?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

tussen kerst en oud en nieuw je startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 22:19

hoihoi

ik heb nu 2 keer naar de knhs gemaild en gevraagd wanneer je je startkaart coupons en de rekening ervan binnen krijgt en ze mailden dat dat tussen kerst en oud en nieuw gebeurd.

is dit altijd zo, ik vraag een hele nieuwe aan met nieuwe coupons want ga nu met mn pony bij de paarden maar heb in januari wedstrijd maar ze mailden dat dan echt alles de deur uitgaat. ik ben er niet zo bekend mee maar krijgen jullie ze dan ook altijd?

en wanneer krijg je de rekening enzo en van je vereniging die je moet betalen dan?

hoop dat iemand wat weet!
groetjes

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:37

Ik heb volgens mij al een rekening gehad voor coupons? (van de vereniging)
Maar de startkaart heb ik nog niet binnen.

carlijn83

Re: tussen kerst en oud en nieuw je startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:51

Hoi

Het ligt er aan wannneer je je startkaart aanvraagd, dan is ie meestal binnen 2 weken in huis.
En ja, knhs zal ongetwijfeld tussen kerst en oud en nieuw de rekeningen opmaken voor de startkaarten/lidmaatschap voor 2006.
Ligt er dan weer aan of jij zelf of iemand van je vereniging de startkaart voor je aanvraagt wanneer als jij de rekening dan krijgt.
Of direct naar jou, of via je secretariaat.

Haffiej-girl: Je kunt ook in de loop van t jaar coupons krijgen en dus ook de rekening. Je secretariaat bestelt je coupons als ze bijna op zijn.

Gr

Bonny4life

Re: tussen kerst en oud en nieuw je startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 22:58

carlijn83 schreef:
Hoi

Het ligt er aan wannneer je je startkaart aanvraagd, dan is ie meestal binnen 2 weken in huis.
En ja, knhs zal ongetwijfeld tussen kerst en oud en nieuw de rekeningen opmaken voor de startkaarten/lidmaatschap voor 2006.
Ligt er dan weer aan of jij zelf of iemand van je vereniging de startkaart voor je aanvraagt wanneer als jij de rekening dan krijgt.
Of direct naar jou, of via je secretariaat.

Haffiej-girl: Je kunt ook in de loop van t jaar coupons krijgen en dus ook de rekening. Je secretariaat bestelt je coupons als ze bijna op zijn.

Gr

bij mij gaat het niet via de vereniging dat kon de knhs zien, maar direct via de knhs, ik ben zeg maar papier lid maar van die vereniging maar heb ook nog geen rekening daarvan wanneer krijg ik die dan? ik heb mijn startkaart voor 2006 aangevraagd al in oktober maar heb hem nog niet, klopt dit dan wel? heb al 2 keer gemaild maar ze zeggen dus, tussen kerst en oud en niew en de nota ook, is dat de rekening?

groetjes!

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 23:05

en ik zal dan ook wel zelf mijn coupons moeten aanvragen als ze op zijn of niet?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 08:44