Opzeggen startkaart

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DiLiberty

Opzeggen startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 19:37

Mijn pony is afgelopen zaterdag verkocht, en ga nu verder met de paarden (eerst reed ik beide).
Is het zo dat je je voor 1 december moet uitschrijven, en als je dat niet hebt gedaan weer voor het volgende jaar moet betalen?
Klopt dat?

Dat zou wel heel jammer zijn, aangezien we dan net 1 dag te laat afgezegd hebben.

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:38

bellen, en snel !!

want idd had je al af moeten zeggen
je pony stond al te koop lijkt me, dus je had ook eerder al af kunnen zeggen. maar ik denk wel dat als je als de wiedeweerga morgen om 9 uur meteen belt, je niet hoeft te betalen.

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:39

@crossmonster, ik denk niet dat je van te voren weet dat je pony verkocht word, en dus nog gewoon doorrijdt.

Ik zou snel bellen, en hopelijk lukt het nog

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:43

misschien valt er iets te regelen dat je m om kan zetten naar een paardenkaart?

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:48

Ik denk nog wel dat het kan maar misschien worden er extra kosten in rekening gebracht

DiLiberty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 21:49

Michelle77 schreef:
misschien valt er iets te regelen dat je m om kan zetten naar een paardenkaart?

ik heb al een half jaar een paardenkaart. Maar wil vanaf 1 januari nog een nieuwe met het paard van mijn vader..
Misschien dat dat kan.

Ik ga idd snel bellen, en hopen dat het lukt.

DiLiberty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 21:51

crossmonster schreef:
bellen, en snel !!

want idd had je al af moeten zeggen
je pony stond al te koop lijkt me, dus je had ook eerder al af kunnen zeggen. maar ik denk wel dat als je als de wiedeweerga morgen om 9 uur meteen belt, je niet hoeft te betalen.

Mijn pony stond inderdaad al een tijdje te koop, alleen het is de laatste 2 weken opeens heel snel gegaan. De eerste 2 maanden toen hij te koop stond kwamen er veel mensen kijken. Daarna is het een poosje heel stil geweest.
En nu opeens 2 week geleden, ging hij op proef, ging niet door, en opeens was hij de andere dag verkocht. (naar iemand anders)
Dus het was toch nog heel erg onverwachts.

anydale

Re: Opzeggen startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:43

Ik denk dat je pech hebt, Ik heb vorig jaar ook rond deze tijd gebeld, ik was het ook vergeten en ik moest nog een heel jaar betalen. Misschien heb jij wel een aardige telefoniste

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:25

ik had 25 nov gebeld, kon nog net die avond gingen bij mijn club de laatste wijzigingen eruit, ik was echt blij Hoop dat t jou ook gelukt is!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 15:22

ik denk niet dat het je lukt, ze hameren er zo op dat ze alle afmeldingen voor 30 november binnen moeten hebben.... het is nu 7 december, ben bang dat je het hele jaar nog moet betalen. Suc6 in ieder geval!

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:06

Ja, je moet hoogst waarschijnlijk gewoon betalen !

DiLiberty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 15:24

volgens mijn vader is het niet de startkaart die ik moet opzeggen maar het lidmaatschap van de pony's. Bij de vereniging kunnen we elk kwartaal afzeggen, maar het uitschrijven bij de federatie moest voor 1 december.

Mijn vader zei gisteren dat hij vanochtend even zou bellen.
En als we toch moeten betalen, dan is het maar zo. Als er dan toevallig nog een pony op ons pad komt kan ik daar nog even mee starten. (heb ik vorig jaar ook een keer gedaan)

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:49

ik denk dat je moet betalen. ik wilde nl ookvan vereniging veranderen en dan krijg je dus een nieuwe startkaart.
ik moest eerst mijn oude vereniging afmelden en toen heb ik snel mijn nieuwe vereniging geregeld. tot 31 december ben ik nog lid van me ouwe.. dan kan ik me ouwe startkaart weggooien. januari krijg ik me nieuwe met me nieuwe vereniging.

als je wist dat je pony verkocht ging worden, had je het beter alvast op kunnen zeggen. als je nl opzegd voor 1 december, betekend dat dat je tot 31 december nog gewoon geruik kan maken van je starkaart.. het gaatom het nieuwe jaar.. je hebt een startkaart voor een jaar en ook al betaald. dus hij blijft het hele jaar gewoonnog geldig.

DiLiberty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 17:35

gekke_koei schreef:
ik denk dat je moet betalen. ik wilde nl ookvan vereniging veranderen en dan krijg je dus een nieuwe startkaart.
ik moest eerst mijn oude vereniging afmelden en toen heb ik snel mijn nieuwe vereniging geregeld. tot 31 december ben ik nog lid van me ouwe.. dan kan ik me ouwe startkaart weggooien. januari krijg ik me nieuwe met me nieuwe vereniging.

als je wist dat je pony verkocht ging worden, had je het beter alvast op kunnen zeggen. als je nl opzegd voor 1 december, betekend dat dat je tot 31 december nog gewoon geruik kan maken van je starkaart.. het gaatom het nieuwe jaar.. je hebt een startkaart voor een jaar en ook al betaald. dus hij blijft het hele jaar gewoonnog geldig.

volgens mij gaat het niet meer over een startkaart (wat ik eerst dacht), maar om lidmaatschap van de pony's. De startkaart kan je gewoon opzeggen. Met ingang van ander kwartaal, maar lidmaatschap van pony's niet. (volgens mij.)

het is allemaal een beetje vaag, maar ik denk dat het er wel op neer komt dat ik nog een jaar lang bij de pony's kan blijven rijden, als ik dat zou willen.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 19:30

hoe dat zit weet ik verder niet. heb nooit bij de ponies gereden. wist niet dat je er een speciaal lidmaatschap voor had.

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:38

Lijkt me sterk dat het bij de pony's anders is. Startkaart moet uiterlijk 30 november opgezegd worden.