Startkaart nu aanvragen, januari starten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Startkaart nu aanvragen, januari starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 11:47

Ik heb vorige week even gebeld voor een startkaart. Nou moet ik vanmiddag de eerste pagina van Paulieta haar paspoort inleveren en mijn gegevens.
Kan ik dan in januari al starten? Dan heb ik nog zo'n drie maanden om wedstrijd te rijden want ze is nu drachtig, dus als ik zeg maar pas in maart zou kunnen starten heeft het geen zin meer..

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:53

Ik heb toevallig twee weken geleden een startkaart aangevraagd en ze hebben me r van verzekerd dat ik in januari kan gaan starten....
Succes

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 11:57

Kris25 schreef:
Ik heb toevallig twee weken geleden een startkaart aangevraagd en ze hebben me r van verzekerd dat ik in januari kan gaan starten....
Succes

Oke dan, weet ik dat tenminste Jij ook heel veel succes!

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:11

Kris25 schreef:
Succes

Maar 2 weken geleden was VOOR 1 december.
Dan is hij idd januari binnen. Nu zou ik het niet weten. Ik zou toch even de KNHS mailen als ik jou was...

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:16

Ik zou er niet vanuit gaan.. Toen ik 2 jaar geleden mijn startkaart aanvroeg dat was ook in december geloof ik en kreeg hem pas feb/maart binnen geloof ik. En bij ons zitten de wedstrijden ook erg snel vol en moet je vaak al 2 maanden van te voren inschrijven.

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:19

Gjilke schreef:

Maar 2 weken geleden was VOOR 1 december.
Dan is hij idd januari binnen. Nu zou ik het niet weten. Ik zou toch even de KNHS mailen als ik jou was...

Dat is mooi, ik heb alles 3 november opgestuurd en wil 8 januari al starten, dus hoop dat ik het dan binnen heb!

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:28

Twee weken geleden via de club aangevraagd, moet kopie van paspoort nog opsturen....
Ga me nu zorgen maken, want volgens club en knhs was het geen probleem... Heb me ook al voor wat wedstrijden ingeschreven....

paardje

Re: Startkaart nu aanvragen, januari starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:31

Officieel moeten ze de startkaart geloof ik binnen 2 weken leveren. Anders hoor je gratis blanco coupons te krijgen, zo heb ik het begrepen.....

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 14:42

paardje schreef:
Officieel moeten ze de startkaart geloof ik binnen 2 weken leveren. Anders hoor je gratis blanco coupons te krijgen, zo heb ik het begrepen.....

Dus als ik de gegevens enzo nu opstuur krijg ik hem waarschijnlijk binnen twee weken? Dat zou wel mooi zijn, maar dan moet ik me nu dus wel snel in gaan schrijven voor de wedstrijden neem ik aan.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:46

Ik heb me vorig jaar ook ingeschreven in December, en Januari kon ik gewoon netjes starten! Omdat alles met het nieuwe jaar verwerkt wordt.

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 14:51

ShannaY schreef:
Ik heb me vorig jaar ook ingeschreven in December, en Januari kon ik gewoon netjes starten! Omdat alles met het nieuwe jaar verwerkt wordt.

En hoe zit het dan met het feit dat je misschien al 2 maanden van tevoren moet inschrijven en waar kun je dat zien voor wanneer je in moet schrijven?

Gut, ik ben echt een leek

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:57

Dat kun je zien op www.startlijsten.nl daar staan vraagprogramma's waar je wedstrijden kunt rijden. Daar staat meestal een openingsdatum bij. Op DIE dag moeten de coupons eigenlijk binnen zijn, wil je een startplaats krijgen.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:59

ikmoest mijn nieuwe vereniging voor 30 november geregeld heben(dus alles moest binnen zijn bij de knhs) anders zou mijn startkaart niet gelijk januari er zijn.

in elk geval duurde het eenmaand ofzo eer ik mijn vorige startkaar kreeg(die vroeg ik in juni aan)

Tienn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:41

Ik heb hem een tijdje geleden ook aangevraagd en ik wil idd ook vanaf 1 januari
Omdat ik het al aardig lang vond duren heb ik de KNHS opgebelt.
Ze gaan de startkaarten tussen kerst en oud en nieuw opsturen, dus dit zou bij jou dan ook wel het geval zijn denk ik.. ?

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 18:51

TiNa_JoinTy schreef:
Ze gaan de startkaarten tussen kerst en oud en nieuw opsturen, dus dit zou bij jou dan ook wel het geval zijn denk ik.. ?

Ok dat denk ik dan ook ja, allemaal bedankt voor jullie antwoorden!

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:07

TiNa_JoinTy schreef:

Hmm dan hoef ik nog even niet te bellen.. Ik heb mijn gegevens ook ong begin november opgestuurd.. maar heb nog steeds niks binnen..Maar als ze dit tegen jouw hebben gezegd wacht ik nog even af

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:53

Tegen mij is hetzelfde vermeld.
Ik heb me al ingeschreven bij sommige wedstrijden, maar wel vermeld dat coupons later komen, omdat ik daar nog op wacht! Was bij de meeste geen probleem

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 23:53

Ik ga denk ik pas in februari starten, want we gaan verhuizen, dus kan ik eerst even 2 maanden wennen

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 11:51

als je nu je startkaart hebt aangevraagd(of 2 maanden terug of iets) dannemen ze volgens mija l automatisch aan dat je er 1 voor 2006 neemt(is niet logisch dat je er 1 uit 2005 nog wilt in oktober)

en pas per januari van het nieuwe jaar krijg je de nieuwe startkaarten pas. tenzij jehalverwege het jaar aanvraagd, dan komtie net als ik hierboven zeg met een week of 4.

maar zo rond het eindejaar altijd rond januari

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:17

Een stalgenoot had hem paar weken terug aangevraagd en die kreeg hem dus pas binnen en was vergeten erbij te zetten dat het per 1 januari was en nu heeft ze dus voor een half jaar moeten betalen terwijl ze hem in december kreeg.. Ze heeft er dus 1 keer mee kunnen starten..

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:52

mooi dit topic er is, ik vroeg me het ook af maar ik kreeg ook te horen van de knhs dat tussen kerst en oud en nieuw ik alles binnen moet hebben... en wanneer krijg je dan overal de rekeningen van?

Tienn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:11

Bonny4life schreef:
mooi dit topic er is, ik vroeg me het ook af maar ik kreeg ook te horen van de knhs dat tussen kerst en oud en nieuw ik alles binnen moet hebben... en wanneer krijg je dan overal de rekeningen van?

Ja dat van die rekeningen vroeg ik mij dus ook al af.. en dat ben ik vergeten te vragen toen ik ze belde

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:13

Ik zou er niet vanuit gaan.. Ik had mn startkaart enzo ook pas heel laat binnen..

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:38

ja maar ik heb ook al 2 keer gemaild en 2 wedstrijden in januari al staan en opgegeven... maar hoe vaak moet ik er dan wel niet achter aan gaan? ze mailden me 2 keer met kerst en oud en nieuw moet alles binnen zijn.. maar ik twijfel nu ook heel erg! ik wil het wel op tijd hebben maar moet je er niet gewoon vanuit gaan dan dat je ze dan ook krijgt? ik heb in oktober alles al verstuurd!

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:39

zijn er ook mensen die het WEL op tijd binnen hebben gehad?