1e wedstrijd!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

iksandra3

1e wedstrijd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 15:12

Hey allemaal,

Ik rijd nu sinds kort (ongeveer 2 maand) op een "echte" manege en binnenkort hebben we onderlinge wedstrijden (springen en dressuur, wij springen nu ongeveer 60 - 70 cm en heb nog maar 4 springlessen gehad)
waar ik heel erg veel zin in heb, omdat ik nog nooit wedstrijd gereden heb,
Ik rijd 6 jaar, heb verschillende instructrices gehad, maar wegens familie omstandigheden rijd ik nu in hallum op de manege...
Ik rijd op mijn lieve fjord peter, we rijden altijd buiten en 1 x in de week binnen....

nu is mijn vraag:

kunnen jullie mij een beetje vertellen hoe dat gaat op een wedstrijd met inrijden enzo....en moet je verplicht een witte rijdbroek aan?en wit dekje??wat dan mag ik nog ff gaan shoppen

alvast bedankt voor jullie reacties

Groetjes Sandra

AntheaV

Re: 1e wedstrijd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 16:23

op een wedstrijd hoef je niet perse met witte rijbroek te rijden, het mag ook een geel/beige achtige zijn. Wit shabrak hoeft dacht ik ook niet (ik zie tenminste best veel met een andere kleur rijden) Je moet wel een jasje aan of een trui. Somigen rijden in clubtenue

Als je op de wedstrijd bent moet je je eerst melden bij het secredteriaat en inleggeld betalen. Meestal ga ik ong. 5 combinaites van te voren erop met dressuur. Maar dat ligt aan je pony of ie lang nodig heeft om los te rijden enso. Inrjiden is indoor in een andere bak en outdoor op een veld naast of vlakbij je ring. Met springen ga ik ong 15 a 20 combinaties van te voren erop. Het inspringveld is naast de springbaan.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 16:27

op een onderlinge wedstrijd is het meestal niet zo formeel. Ik zou het eens op de manege navragen.

AntheaV

Re: 1e wedstrijd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 16:29

Bij ons moet je op de clubkampioenschappen iig wel "formeel"gekleed.
maar ik zou het idd even op je club navragen

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 19:00

Lielle schreef:
op een onderlinge wedstrijd is het meestal niet zo formeel. Ik zou het eens op de manege navragen.

Ja, denk ik ook.. Toen ik op mijn manege onderling reed, ging het echt puur om de lol en maakte "het" allemaal niet zoveel uit..
Ik zou het ook even navragen
Veel plezier op de wedstrijd iig