Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:We hebben het hier bijna altijd over de dressuur, maar ik vraag me af of er ook springjuryleden zijn?
Ik heb er wel eens over gedacht om die cursus te gaan doen, maar ik heb er toch niet zoveel aan. Laat staan dat ik de tijd heb om 5x/jaar te gaan jureren, want dat lukt me al bijna niet met de dressuurwedstrijden als je zelf ook nog rijdt.
reeskees schreef:De opleiding hiervoor is niet echt moeilijk. Een stuk of 10 keer naar Ermelo; theorieexamen = het springreglement zowat uit je hoofd kennen en dan nog 5 (in mijn tijd) stages doen bij kernjuryleden.
Scum schreef:We hebben het hier bijna altijd over de dressuur, maar ik vraag me af of er ook springjuryleden zijn?
IrisLove schreef:Maar je kunt toch niet zomaar de springjurycursus doen? Ik wil het ook wel doen, maar ik ga eerst maar eens afstuderen. Ik had begrepen dat de provinciale bond een nogal dikke vinger in de pap heeft wie er wel en niet voor de cursus in aanmerking komen.
Scum schreef:Sta er wel van te kijken dat je zelf geen klassering hoeft te hebben. Zeker ook, omdat je in de B op stijl jureert.