overheenlezen? niet willen zien? startcoupon...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirkip

overheenlezen? niet willen zien? startcoupon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 20:06

Of het hier bij hoort (en of dit topic is toegestaan), of bij wedstrijden, ik heb geen idee! Ik heb het maar hier neer gezet.

Ik ben pas mijn eerste wedstrijd L1 gestart, 30 oktober j.l.
Nou kreeg ik vorige week een brief thuis van de KNHS dat ik onrechtmatig in de L1 ben gestart. Volgens hun zou ik in de B moeten starten.
Mochten hun die brief onrechtmatig gestuurd hebben moest ik binnen 2 weken beargumenteerd reageren.

Dus ik in de reglementen en dergelijke opgezocht hoe het precies zat, aangezien ik M1 met winstpunt ben geweest.
Ik wilde dus een mail opsturen, omdat dit veel sneller gaat en dan kon ik de startcoupon makkelijk bijvoegen etc.
Nou zo gezegd zo gedaan, ik trots mijn startcoupon met winstpunt toegevoegd en ik heb heel het verhaal uitgelegd. Ook het stuk van de reglementen die ik heb gekopieerd.

Kreeg ik vandaag een mailtje terug dat ik toch in de B moet starten om dat ik niet geklasseerd ben geweest in de M1 met winstpunt.

En dan denk ik echt.... lees je de mail niet goed door? Ben je scheel (om het maar even zo bot te zeggen)? Is het niet bewijs genoeg?

Dus ik maar weer een mail teruggestuurd met de desbetreffende coupon van de M1 met winstpunt.
Ik ben benieuwd of het nu wel gewoon geaccepteerd wordt, of dat er nu weer overheen gelezen wordt

Ik wordt hier gewoon zelf een beetje moe en gestresst van, al weet ik dat fouten maken menselijk is
Maar ik heb het al zo druk en dan komt er dit nog bovenop, terwijl ik mijn wedstrijden gewoon altijd goed geregeld wil hebben (op tijd alles regelen enzo) en wil weten waar ik aan toe ben enzo... *zucht* ik moest 't gewoon ff kwijt!

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 09:32

Dit gebeurd wel vaker. Heb ik ook wel eens gehad met de pony, ik was L1 en de pony M1, dus mochten we in de L beginnen. Toen wij een brief kregen heeft mijn moeder de KNHS gebeld, en vertelt hoe het zat. Toen was het wel goed, en mochten we gewoon L starten.

Even bellen werkt altijd erg goed bij de KNHS.

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 10:12

oke! als het nu nog niet begrepen wordt klim ik even in de telefoon

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 10:16

Dit gebeurt idd wel vaker. Ik heb het zelf ook eens meegemaakt, toen ik een klasse hoger was gepromoveerd en hierin een winstpunt had gereden. Ik ontving een week later een boze brief met waarschuwing van de KNHS dat ik onrechtmatig was gestart. Volgens hun winstpunten registratie was ik nl. nog steeds startgerechtigd in een klasse lager. Ik heb dus ook een kopie van mijn startcoupons opgestuurd en daarna heb ik er niets meer van gehoord. Toen was het allemaal opgelost. De KNHS heeft niet altijd zn zaakjes geregeld. Dus een handje helpen kan geen kwaad

loulou

Re: overheenlezen? niet willen zien? startcoupon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 10:21

ik wist helemaal niet dat je L was gestart

snap wel dat ze hun twijfels hadden met jou punten

haha sorry.

maar bij de knhs moet je gewoon veel geduld hebben.
weet nog wel dat ik met lou een startkaart aanvroeg. naar een paar weken maar es gebeld... waren ze m'n gegevens kwijt.
dus ik opnieuw opsturen.
kreeg netjes een startkaart thuis.
krijg ik 2 weken later nog een startkaart

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 11:46

haha ja inderdaad mijn punten waren niet zo denderend hoog Maarja om nou in de B te starten omdat alleen de galop wat minder gaat, die gaat dan in de L1 net zo 'slecht'.
Maar goed nou de binnenbakrand nog langs durven

Waarom is gedult altijd zo'n schone zaak?
En wat moest je toen doen met die tweede startkaart? was die nog wel geldig? of moest je gewoon niks doen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 12:30

Laatst hadden ze een winstpunt van mijn bijrijder kwijtgemaakt, wat ie echt nodig had om M1 te mogen starten.
Toen heb ik een lijstje gemaakt van alle wedstrijden waar hij een wp in het L2 had gereden. Even gebeld en we hebben samen vergeleken op welke wedstrijd het is misgegaan.

Van die wedstrijd moest ik de coupon even faxen. Op zich snapte ik de fout wel. Hij had daar 159 pt maar die 9 zag eruig als een 3. Dat had ik zelf ook toen ik de coupon voor het eerst zag. Binnen 2 weken hadden ze het gecorrigeerd.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:25

daarom is het zo belangrijk om je coupons te bewaren. dan heb je altijd bewijs dat je echt wel de nodige punten hebt gehaald.

maar aan de andere kant is het wel goed dat ze het in de gaten houden..w ant hoe vaak komt het wel niet voor dat er mensen bewust in de verkeerde klasses starten?? als je af en toe de tuchtcommissie leest...

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:48

Bij de KNHS heb je idd wel vaker van die misverstanden. Ik zou ook gewoon bellen. Succes iig he..

Utrolig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:55

Toen ik dit voorjaar bij mijn nieuwe paard een startkaart aanvroeg, duurde dat bijna 4 weken. Toch maar even gebeld; bleek dat ik geschorst was!!

Dit was dan met mijn vorige paard, terwijl ik daar ook gewoon wedtstrijden mee heb gereden. Ik had een boete niet betaald volgens hun, maar mijn vriend had dat gedaan via zijn rekening. Dus sond er een andere naam. Wel alles duidelijk doorgegeven ed, maar toch.

Kreeg wel 2 gratis blanco startcoupons, anders moest ik mijn wedstrijd afbellen

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 17:53

ja van de kant van de KNHS snap ik het goed dat ze alles tsjekken. Maar jammer dat het af en toe zo langs elkaar heen loopt of dat ze gewoon over dingen heenlezen ofzo (in mijn geval).
Oh das ook lekker utrolig, dubbele boete betalen dus daar haalt KNHS haar geld vandaan

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 08:52

Suleika schreef:
En wat moest je toen doen met die tweede startkaart? was die nog wel geldig? of moest je gewoon niks doen?

heb er nix mee gedaan. waren 2 precies dezelfde kaarten alle gegevens waren hetzelfde. dus had gewoon een reserve

ach die punten komen wel goed. gewoon veel binnen oefenen

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 11:13

door jou ben ik naar mijn startkaart goed gaan kijken maart! weet je wat ik nou ook nog net zie op mijn startkaart
daar staat op dat Sanessa 1.63 meter is terwijl op 't stamboekpapier staat dat ze 1.66 staat (tsjah hij is zo gegroeid ). Ik zal het meteen doorgeven als ik toch bel

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 17:49

En YES!!! Het is veranderd!!!!!

Ze hadden nog niet geregistreerd staan (VAN 2 JAAR GELEDEN!!) dat ik m1+wpt had.
Naja nu is het gelukkig weer rechtgetrokken en kan ik weer met een gerust hart starten!

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:17

knhs vind die punten volgens mij nog wat lastig, iemand die ik ken reed in het M1 en kreeg opeens een brief dat ze niet meer in het M1 mocht starten omdat ze in het M2 al een punt had... best fijn als je nog nooit M2 gestart bent met dat paard...

daniekjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 23:56

sorry hoor maar waarom nou weer: ben ik scheel.?? er zijn hier vast ook mensen die zich gekwetst voelen hoor...

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 11:38

Er staat toch ook achter dat het een beetje bot gezegd was. Dus dat het dan niet persoonlijk opgevat moet worden.
En eerlijk gezegd ben ik zelf wel scheel (optisch)

En ik bedoel er verder niemand mee te kwetsen hoor, als je 't zo had opgevat. Het was meer bedoeld als een uitdrukking van frustratie

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 20:28

heb je al wat gehoord van de knhs??

loulou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 22:32

Pytje schreef:

Citaat:

Ze hadden nog niet geregistreerd staan (VAN 2 JAAR GELEDEN!!) dat ik m1+wpt had.
Naja nu is het gelukkig weer rechtgetrokken en kan ik weer met een gerust hart starten!

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 18:37

loulou schreef:
Pytje schreef:

Citaat:

zit weer s niet op te letten...