Ik ben pas mijn eerste wedstrijd L1 gestart, 30 oktober j.l.
Nou kreeg ik vorige week een brief thuis van de KNHS dat ik onrechtmatig in de L1 ben gestart. Volgens hun zou ik in de B moeten starten.
Mochten hun die brief onrechtmatig gestuurd hebben moest ik binnen 2 weken beargumenteerd reageren.
Dus ik in de reglementen en dergelijke opgezocht hoe het precies zat, aangezien ik M1 met winstpunt ben geweest.
Ik wilde dus een mail opsturen, omdat dit veel sneller gaat en dan kon ik de startcoupon makkelijk bijvoegen etc.
Nou zo gezegd zo gedaan, ik trots mijn startcoupon met winstpunt toegevoegd en ik heb heel het verhaal uitgelegd. Ook het stuk van de reglementen die ik heb gekopieerd.
Kreeg ik vandaag een mailtje terug dat ik toch in de B moet starten om dat ik niet geklasseerd ben geweest in de M1 met winstpunt.
En dan denk ik echt.... lees je de mail niet goed door? Ben je scheel (om het maar even zo bot te zeggen)? Is het niet bewijs genoeg?
Dus ik maar weer een mail teruggestuurd met de desbetreffende coupon van de M1 met winstpunt.
Ik ben benieuwd of het nu wel gewoon geaccepteerd wordt, of dat er nu weer overheen gelezen wordt

Ik wordt hier gewoon zelf een beetje moe en gestresst van, al weet ik dat fouten maken menselijk is

Maar ik heb het al zo druk en dan komt er dit nog bovenop, terwijl ik mijn wedstrijden gewoon altijd goed geregeld wil hebben (op tijd alles regelen enzo) en wil weten waar ik aan toe ben enzo... *zucht* ik moest 't gewoon ff kwijt!