Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Toledo schreef:He Merijn!
Bedankt, ik heb ze meteen besteld!
!! Zag het toevallig staan! Heb voor de zekerheid ook nog maar ff gebeld, in alle klassen kunnen de vanaf nu bestelde coupons voor de nieuwe proeven ook gebruikt worden.
Kan weer even voorruit!
Sjellii schreef:Ik moet wel na Jan. bestellen aangezien ik van Vereniging verander. Maar het slaat idd nergens op.
taormina schreef:Wat onfatsoenlijk om het vandaag kenbaar te maken en morgen in te laten gaan.Fijne voorlichting aan je leden.Ik wist wel de verhoging per 1 januari maar volgens mij zit er toch nog echt een maand tussen.
anydale schreef:Sjellii schreef:Ik moet wel na Jan. bestellen aangezien ik van Vereniging verander. Maar het slaat idd nergens op.
heb precies hetzelfde!
... dat is echt te gek voor woorden, zou je bijna de Consumentenbond ofzo op zetten...
Lielle schreef:het is nog erger. De verhoging gaat per 1 januari in, maar als je na 30 november bestelt, vinden ze dat het als een bestelling per 2006 geldt
vossie schreef:Startcoupons bestellen 30/11/2005
Wedstrijdruiters opgelet: tot en met 30 november 2005 kun je nog startcoupons bestellen tegen het geldende tarief van € 15,25. Alle (na)bestellingen van startcoupons die op of na 01 december binnenkomen worden automatisch aangemerkt voor 2006, waarvoor ook het tarief van 2006 wordt berekend. Een set van 16 stuks startcoupons / inschrijfbiljetten kost vanaf 1 januari € 18,65 (incl. behandelingskosten). Bestellen kan via ledenadministratie@knhs.nl
Ik ben lid van de consumentenbond en ik heb net het Juridisch Adviescentrum van de CB gemaild.