Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kylan schreef:Oke, ik twijfelde omdat mijn vader zei dat ik dan eerst 5 meter de ene kant op moest en dan 10 meter terug, en weer 5 meter naar de middellijn. Ik dacht al dat het gewoon zo was
Kobus17 schreef:je moet dan vanaf D 5 meter naar rechts ( 1e) en dan weer 5 meter terug naar de a=c lijn ( =2e) en die andere is dan vanaf D eerst naar links en dan weer terug naar de a-c lijn
missmiekie schreef:nee, dat 5 meter rechts, 10 meter links, 5 meter rechts komt pas in de zz-zwaar en bij de junioren
Emeraldo schreef:Ik vind het ook vreemd omschreven in het proevenboekje. Ik reed dus een zigzag appuyement zoals Missmiekie schreef. Moest opnieuw en kreeg -2![]()
Vond het best te doen die 2 zigzaggen achter elkaar
missmiekie schreef:Kylan schreef:Oke, ik twijfelde omdat mijn vader zei dat ik dan eerst 5 meter de ene kant op moest en dan 10 meter terug, en weer 5 meter naar de middellijn. Ik dacht al dat het gewoon zo was
nee, dat 5 meter rechts, 10 meter links, 5 meter rechts komt pas in de zz-zwaar en bij de junioren
Tyrza schreef:Let goed op je inzet, let op dat je keurig 5 meter opzij gaat, netjes omstellen en meenemen naar de andere kant. En met het eruit rijden keurig recht houden.
Let goed op je takt, buiging en aanleuning, dan moet het helemaal goed komen. Tip: probeer met het ritme (in gedachten) mee te tellen om je takt vast te houden.
Succes!
Tyrza schreef:Let goed op je inzet, let op dat je keurig 5 meter opzij gaat, netjes omstellen en meenemen naar de andere kant. En met het eruit rijden keurig recht houden.
Let goed op je takt, buiging en aanleuning, dan moet het helemaal goed komen. Tip: probeer met het ritme (in gedachten) mee te tellen om je takt vast te houden.
Succes!