Wedstrijden Omg. Apeldoorn?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

N_fotografie

Wedstrijden Omg. Apeldoorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 17:54

Ik wil graag met mijn paardje aan (kleine) wedstrijdjes meedoen, gewoon onderling of iets dergelijks, maar ik weet niet waar ik precies moet zoeken.
't liefste Apeldoorn of omstreken (beekbergen/loenen/twello etc.) en wat info. of waar ik 't kan zoeken.

BVD Nikki

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 18:07

Op manege pothoven (de vecht/broekland) zijn er in de winter onderlinge wedstrijden en ook kleinschalige officiele wedstrijden. Voor de officiele wedstrijden moet je dus wel een startkaart hebben, voor de onderlinge niet. Moet je maar eens informeren, het is vlakbij apeldoorn.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 18:30

jah ik weet 't , ik rijd zelf bij pothoven, ik wou daar ook aan meedoen, maar steeds als ik me wil inschrijven, is 't alweer vol, dus daarom vraag ik of er nog meer onderlinge wedstrijden zijn, gewoon om aan de drukte en sfeer te wennen, of ergens waar we een beetje 't terrein kunnen onderzoeken..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 18:26

misschien kun je aan Rita of Anja vragen of ze je alvast op de lijst zetten voor de volgende keer, want het is natuurlijk niet eerlijk als altijd alleen maar dezelfde mee mogen doen. Valt vast wel te regelen.

Verder weet ik het niet echt, er zijn afentoe officiele wedstrijden bij WWNA in de oranjehal en misschien hebben ze bij manege Voorst nog onderlinge wedstrijden?

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 19:40

jah ik dacht ookal aan manege Voorst, ik zal 't er vrijdag even met Anja over hebben of met Yvonne ofzo, want ik ben áltijd te laa t:( Echt heel l*llig, want ik probeer al een aantal maanden mee te doen

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:04

En als je in de gemeente Apeldoorn ook woont, de Apeldoornse natuurlijk, echt een aanrader, maar denk dat je dat al wel wist

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 18:10

jazeker, dat gaan we volgend jaar doen We laten ze een poepie ruiken Maar ik zoek echt kleinschalige onderlinge wedstrijdjes, gewoon om 'm aan alles te laten wennen!:)