Whaha sponsor was hier net, heb net mijn deken gekregen, echt heeeeeeel mooi geworden dus iederen zaterdag kijke naar mijn deken hij valt wel op über trots
Ik doe niet mee, zal zo ff afbellen. Hij had gister een dik been, liep verder wel goed en heb ook half uurtje gereden, daarna was ie weer dun. Nu staat ie alleen weer met een dik been, maar loopt nog steeds goed. Ga morgen ff op onderzoek uit wat het nu echt is.... Me instructrice zei wel dat ie onwijs lomp bezig is geweest in de bak, dus ik vermoed dat ie zichzelf of een paal geraakt heeft....
M'n elcaro gaat goed, super braaf op concour. Had gister 160 pnt en net buiten de prijzen. En dat met een flut voorbereiding van deze week! M'n merrie ging dan ook niet zo in de M2, had 154 pnt, maar werd wel 2e, er werd niet zo best gereden dus.
hmm.. ma gaat goed dus gefeliciteerd!.. Ik had heel flut gereden viel 3 keer in de galop en wel 1 keer uit de galop maar had alsnog 165 punten en 2e prijs dus was hartstikke blij want had totaal niet verwacht