Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna16 schreef:Ik geef ze groot gelijk; maar er zullen er flink wat balen.
Was nl. nog een selectiewedstrijd ook.
Ik had het niet erg gevonden; heb er een hekel aan om in Lochem te rijden. Met dressuur kijken alle paarden, dan heb je ook nog die trap daar bij de kantine, heen en weer geren, klepperende deuren en om nog maar niet te zeuren over de bodem met springen
Ach, gelukkig had ik me niet ingeschreven
meiske16 schreef:Shanna16 schreef:Ik geef ze groot gelijk; maar er zullen er flink wat balen.
Ik had het niet erg gevonden; heb er een hekel aan om in Lochem te rijden. Met dressuur kijken alle paarden, dan heb je ook nog die trap daar bij de kantine, heen en weer geren, klepperende deuren en om nog maar niet te zeuren over de bodem met springen
Je hebt de pony er toch ook niet voor.
Maar idd in Lochem is het een ware crime!
Shanna16 schreef:Shanna16 schreef:
Ik geef ze groot gelijk; maar er zullen er flink wat balen.
Je hebt de pony er toch ook niet voor.
Maar idd in Lochem is het een ware crime!
Daarom springt ie zeker ook L ?
Dat ik er niet mee spring, wil niet zeggen dat ik de pony er niet voor heb...
meiske16 schreef:Ga je met Hilbert springen dan?Ik bedoelde er ook niks kwaads of negatiefs mee hoor!
Shanna16 schreef:meiske16 schreef:Ga je met Hilbert springen dan?Ik bedoelde er ook niks kwaads of negatiefs mee hoor!
Geloof dat ik op dit moment ook nog een pony genaamd Mr. Rollebol start
Rollebol springt L, dus ik heb wel degelijk een pony tot mijn beschikking die kan springen.
Overigens hebben we hier ook over nagedacht, maar dan werd het te hectisch en dus start ik hem alleen dressuur.
Maar het had dus wel gekund.