orun opleiding

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

2Morrow

orun opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 18:09

hey
voorheen moest je minimaal een paard hebben van L2 nivo en het nivo werd per fase verhoogt naar mz en dan Z.
en je moest voor de opleiding 18 zijn.
Nu heb ik gehoort dat je nu 17 moet zijn en ook met een D of E pony mag deelnemen aan de opleiding.
Is dit waar of niet?

en voor de mensen die de opleiding gedaan hebben , was het leuk en leerde je erook wel wat van.
Want ik ben van plan om fase 1 en 2 te doen en mischien ook nog 3.

groetjes gwen

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:20

dat soort info kun je vinden op www.knhs.nl
Voor ervaringen kun je kijken bij het forum juryleden en instructeurs, daar staan al een paar topics van mensen die het nu doen, het willen gaan doen of het al gedaan hebben.

2Morrow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 18:29

oke bedankt

waar is deze te vinden dan?

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:37

Als je gewoon 'forum' neemt linksboven, bij de subfora.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 09:59

ik zal het verplaatsen, dan vind je het zeker

VMR -> JI dus

Somebody_

Re: orun opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 08:40

gwen1222 schreef:
hey
voorheen moest je minimaal een paard hebben van L2 nivo en het nivo werd per fase verhoogt naar mz en dan Z.
en je moest voor de opleiding 18 zijn.
Nu heb ik gehoort dat je nu 17 moet zijn en ook met een D of E pony mag deelnemen aan de opleiding.
Is dit waar of niet?

en voor de mensen die de opleiding gedaan hebben , was het leuk en leerde je erook wel wat van.
Want ik ben van plan om fase 1 en 2 te doen en mischien ook nog 3.

groetjes gwen

1: Je moet 18 zijn! en geen 17
2: Voor het praktijkonderdeel rijden zult u regelmatig zelf een paard op minimaal L-niveau mee moeten nemen. Tijdens de lessen wordt er onderling ook van paard gewisseld. De paarden moeten een stokmaat van minimaal 1.60 meter hebben. *aldus de KNHS site*
3: Ik vind het niet zo'n geslaagde opleiding, ik mag zelf nog niet, maar bij mijn moeder en een vriendin van mij, was het niet zo best(door onkundige leidsters.... misschien is dat nu beter)

Daarnaast: je wil 1e fase gaan doen, dan 2e en misschien de 3e, zorg eerst maar eens te slagen voor die 1e fase, daar gaan de laatste tijd flink wat mensen mee onderuit......