Selecties Kring Midden Noord-Holland. Wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gullit

Selecties Kring Midden Noord-Holland. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 20:15

Wie doen er mee met de selecties in Heiloo en/of Kwadijk op 21, 22 en 29 januari?

Ik doe mee in de L2 op zaterdag.

sphinxie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 17:10

Ik heb vanmiddag de knoop doorgehakt om niet te gaan. Er zit zo'n tijd tussen de proeven met een selectie dat ik mijn paard dat niet aan ga doen. Vorig jaar in Spijkerboor kon ik een box huren, maar in Heiloo gaat dat niet lukken denk ik zo . Bovendien is de bak in Heiloo nog behoorlijk zwaar, wat ik heb begrepen. In ieder geval succes!

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 18:49

Mijn zus start met onze Krack C in het L1 in Heiloo op de 22e?? En ik start in het Z2 met 1 van de 2 of allebei, ligt er een beetje aan. In Kwadijk, lekker dichtbij

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:30

Michelle85 schreef:
Mijn zus start met onze Krack C in het L1 in Heiloo op de 22e?? En ik start in het Z2 met 1 van de 2 of allebei, ligt er een beetje aan. In Kwadijk, lekker dichtbij

Laat me dan maar weten hoe die baan is in kwadijk. Succes!

Yvette12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 13:07

Kwadijk is bij Dunja Constant, dat is wel een goede baan!
Heiloo weet ik niet ben ik nog nooit geweest! Heb wel van verschillende mensen gehoord dat ie erg zwaar is.

duppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:23

Zijn er, en zo ja wat, eigenlijk voorwaarden voor het meedoen aan die selecties?
Ik ga namelijk starten in de B in januari (paard loopt wel op Lniveau), wil gewoon zo veel mogelijk ervaring op doen en heiloo is wel in de buurt.. maar ik heb totaal geen wedstrijdervaring dus echt geen idee of je bepaald aantal winstpunten moet hebben ofzo

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:08

Nee, je hoeft geen bepaald aantal punten te hebben gehaald. Het is verder een gewone wedstrijd, want er wordt niet echt een spektakel om heen gemaakt. Het is gewoon een selectie en de beste zoveel mogen naar de Noord-Hollandse Kampioenschappen 18/19 februari in Lisse. Het aantal combinaties dat doormag staat op de site van noord holland per klasse. Dus je kunt gewoon starten, als je aangesloten bent bij een vereniging die bij kring Midden is ingedeeld. Ook dit kun je vinden op www.paardensportnoordholland.nl onder Kringen. Veel succes!!

duppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:55

Thanx voor de info!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 23:20

MIjn zusje zou meedoen, maar aangezien de dressuur- en springkampioenschappen in hetzelfde weekend vallen doet ze nu toch maar niet mee

Ik ga de 18de en de 19de springen, kijken of ik die merrie er bij kan rijden in het B. M hoef ik er niet zo nodig bij te rijden, laat die profs maar lekker in Ermelo rijden

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 23:45

Yvette12 schreef:
Kwadijk is bij Dunja Constant, dat is wel een goede baan!
Heiloo weet ik niet ben ik nog nooit geweest! Heb wel van verschillende mensen gehoord dat ie erg zwaar is.

Oh was dat bij dunjaaaa. Ik dacht dat ze daar geen wedstrijden meer organiseerde. Maar tegenwoordig dus wel? Ik had de paardenhof in mijn hoofd dus daarom was ik héél erg benieuwd wie daar in godsnaam zijn selectie wilde rijden

Klaartje25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:04

Ik dacht ook al bij de Paardenhof?
Daar is ook helemaal niet zo veel parkeer ruimte wat ik mij kan herinneren.

Barbara88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:49

Ik wil ook in heiloo starten in de B. Hebben ze n heiloo 1 of 2 binnenbakken?

ginniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:52

Heejj ik doe mee met een pony maar dan hoef je toch geen selectie te rijden

Barbara88

Re: Selecties Kring Midden Noord-Holland. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:52

ok vraagje

heb net naar heiloo gebeld om in te schrijven voor de 22ste. En dan wordt gezegt om de startcoupons op te sturen maar ik heb mijn startkaart pas vanaf januari. Dus wanneer heb ik mijn startcoupons dan binnen?

ginniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:57

mischien in dec. en anders vraag je of je al op de startlijst mag staan en dat je je coupons nog stuurt

sphinxie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 12:10

barreltjuh schreef:
Ik wil ook in heiloo starten in de B. Hebben ze n heiloo 1 of 2 binnenbakken?

In Heiloo hebben ze 1 binnenbak, en een grote zandplaat buiten. Er kunnen ruim 4 20x40m rijbanen op die zandplaat, dus je hebt lekker de ruimte.

sphinxie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 12:13

ginniej schreef:
Heejj ik doe mee met een pony maar dan hoef je toch geen selectie te rijden

Je moet wel meedoen aan de selectie, om deel te mogen nemen aan de Regiokampioenschappen bij de pony's. Het maakt verder niet uit hoe je eindigt, je moet alleen gestart hebben op de kringkampioenschappen.
Zie ook: www.paardensportnoordholland.nl Daar staat het vraagprogramma.

Dressuurgek

Re: Selecties Kring Midden Noord-Holland. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 12:58

barreltjuh schreef:
ok vraagje

heb net naar heiloo gebeld om in te schrijven voor de 22ste. En dan wordt gezegt om de startcoupons op te sturen maar ik heb mijn startkaart pas vanaf januari. Dus wanneer heb ik mijn startcoupons dan binnen?

Je moet je niet inschrijven bij Heiloo zelf.....je moet je inschrijven bij Marry Rol (kring-secretariaat). Het telefoonnummer staat wel op de site en dan leg je het gewoon uit en dan moet je waarschijnlijk een briefje opsturen met de gegevens die op je startcoupons staan (naam, telefonnummer, naam paard, klasse+ evt. catogorie) en dan neem je je startcoupons mee op de wedstrijddag nog zelf of je mag ze opsturen zodra je ze binnen hebt, maar voor je probleem is wel een oplossing te vinden

ginniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:08

wanneer is de selectie voor de pony's dan

Barbara88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:14

Citaat:
Je moet je niet inschrijven bij Heiloo zelf.....je moet je inschrijven bij Marry Rol (kring-secretariaat). Het telefoonnummer staat wel op de site en dan leg je het gewoon uit en dan moet je waarschijnlijk een briefje opsturen met de gegevens die op je startcoupons staan (naam, telefonnummer, naam paard, klasse+ evt. catogorie) en dan neem je je startcoupons mee op de wedstrijddag nog zelf of je mag ze opsturen zodra je ze binnen hebt, maar voor je probleem is wel een oplossing te vinden

''voelt zich blond''

Het nummer wat op de wedstrijd kalender staat... Dat nummer heb ik gebeld

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:53

Ik doe niet mee.....
Mijn paard zit nog volop in de revalidatie, misschien van de zomer weer!

Barb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:39

barreltjuh schreef:
Citaat:

''voelt zich blond''

Het nummer wat op de wedstrijd kalender staat... Dat nummer heb ik gebeld

je moet even bij www.hsheiloo.nl kijken

mylo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:55

Stel je wil wel mee doen aan de kring kampioenschappen maar niet met de regio kampioenschappen? kan dat ook? Ik ben er nl niet als de regio is ? Wie weet hoe dit werkt????

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:17

Wie doen er trouwens mee aan de selecties op 15 januarie bij Assendelft, Kring Noord Holland Centraal?

Gasolie_dies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:43

wanneer is de selectie voor de pony's dan

Als ex-ponyruiter weet ik dat er bij de pony's geen selecties worden verreden, je kunt je gewoon opgeven voor de Regiokampioenschappen

Groet Marieke