FNRS juryleden, zijn er weinig?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

confetti

FNRS juryleden, zijn er weinig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-05 22:12

Wij organiseren iedere 7 weken op de manege een FNRS wedstrijd. Nu vind ik het erg lastig om juryleden te vinden. Of ze zijn geen jury meer, of ze jureren alleen op bepaalde maneges en nergens anders. Zijn er hier bij die FNRS wedstrijden organiseren en hoe ervaren jullie de zoektocht naar juryleden?

Ik ben persoonlijk van mening, dat een KNHS jurylid, ook in de mogelijkheid moet zijn om deze wedstrijden te mogen jureren. DAt maakt het zoeken naar een jurylid wel een stuk gemakkelijker.

Wat vinden jullie hiervan?

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 22:27

Misschien dat deze beter naar het juryleden-subforum kan? Daar zullen vast ook FNRS-jury's zitten!

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 11:42

Je hebt mij anders nog niet gebeld en ik wil met liefde komen jureren hoor... (jurynr 423) mijn ervaring is dat er in ZH juist een overschot is en je daardoor als jury amper aan de bak komt.

KNHS juryleden kijken anders tegen FNRS combianties aan (ook in de cursus gemerkt) en moeten derhalve ook de FNRS cursus gevolgd hebben om FNRS te mogen jureren, logisch want het concept van de FNRS steekt heel anders in elkaar.

Duseeeehhh wanneer en waar????? Ik sta tot uwer beschikking en zo heb ik nog 2 collega juryleden die graag komen.

confetti

Re: FNRS juryleden, zijn er weinig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 13:40

Ok, ik hou je aanbevolen. Voor volgende week hebben wij onze jury's al (80 starts op 1 dag). Als het de volgende keer is, zal ik je een pb sturen.

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 14:40

Prima leuk! Dus over 7 weken weekendje vrij houden? Heb ik alvast 2 jury's en schrijvers voor je (jurer ik een dagdeel en schrijft mn vriendin, en dan het andere dagdeel schrijf ik en jureert mn vriendin), is dat mooi of mooi, hihihi

confetti

Re: FNRS juryleden, zijn er weinig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 21:57

Onze laatste wedstrijd dit jaar is op 30 december. Dat is op een vrijdag en daar hadden ze al een jury voor geregeld. Ik verwacht in Februari weer een wedstrijd en dan zal ik je zeker!! mailen.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:20

Bij ons werd laatst ook bijna een FNRS wedstrijd afgelast omdat ze geen jury konden vinden. Gelukkig hadden ze op de woensdag ervoor nog net iemand gevonden. Maar deze wedstrijd was op zaterdag avond en dat bleek voor veel jury's een probleem te zijn. Bij de wedstrijden op zondag is dit probleem volgens mij nog nooit voor gekomen.