Heb mijn 1e selctie gehad, kring NOV, gelderland, in de M1 dressuur, cat. DE
Met losrijden liep ze op een manier dat ik niet weet hoe ze het in de proef doet, ze kan dan ineens flink gaan etteren, maar ook ineens super haar best gaan doen, het zat een beetje om de grens heen zeg maar, ik hoopte natuurlijk voor het laatste!!
Ik ging mijn proef in, en de bak was mooi versierd, vorig jaar was dat ook zo daar, en toen was ik er minder blij mee, ze was toen wat kijkerig.(L1, was toch nog 4e)
Dit jaar was ze minder kijkerig, ze keek wel wat, maar ze ging er wel wat mooier door lopen, het begin van de proef ging wat rommeliger, de rest ging eigenlijk best fijn. Ik had dus wel lekker gereden. ik verwachtte niet al te veel van mijn punten, want er waren niet hele hoge punten.
maar uiteindelijk stond ik erop... 165!!! Stond ik 1e mee. Maar ik wist dat het zowieso 2e zou gaan worden, want er moest er nog eentje rijden, die heel erg goed was, heeft ook gewonnen met 173.
met de prijsuitreiking was ik dus toch nog steeds 2e, ik was wel erg blij........
Vorige weel ook al goed gereden(2x 1e, 170 en 167) Het gaat nu wel even lekker, wel fijn dat dat net bij de selecties is! Maarja, we moeten er wel nog eentje goed rijden, maar ik hoop het zo. Heb in de B een keer op de Gelderse gestaan, outdoor, vond het erg leuk, wil zo graag nog een keer indoor......... Maarja, we moeten dus nog maar even zien!
gefeliciteerd!! En goeie punten ook!! Bij mij zijn de 1e 2 selecties ook erg lekker gegaan.. In noord-brabant klasse E-l2.. hij loopt thuis helemaal niet lekker maar op concoursen de laatste tijd wel!! en was 1e selecite 2e.. en da meisje wat 1e was is 18 dus mag niet door.. dus eigk 1e en 2e selectie was ik 1e!! dus nu nog 1 selecite maar mag waars. door want mag er 1 laten vallen zowiezo..
nee helaas, heb geen foto's, wel jammer, moet mijn vader maar weer eens achter het fototoestel zetten hihi, misschien volgende week, als ik het niet vergeet
Mooie constante punten heb je elke keer, echt super! Ik rij niet altijd even constant namelijk. Hoop dat ik je zie op de Gelderse!
Ik rijd ook niet constant hoor, het kan maar weer zo zijn dat ik in Apeldoorn 140 rijd. De laatste 2 keren ging het toevallig wel lekker, maar het kan ook weer minder worden! Zou ook wel erg graag willen dat ik altijd zulke punten rijd!!
Hoop idd dat we elkaar zien op de Gelderse! Heb jij al alle selcties gereden dan? Want de 1e had je gewonnen he?
Heej dan moet ik ook tegen jou rijden ik rij ook in de M1-DE bij kring NOV!! Maar bij mij ging et dit keer eiglijk slecht hij was zooo zenuwachtig duss khoop dat ik in Apeldoorn beter rij kzie je dan!
Haha nog meer NOV-ers ! Goed gereden man!! ! Wie had de M1 eigenlijk gewonnen?? Weet dat Marion 3e was, jij 2e dan, Marielle Vogelaar 4, Carolien 5 geloof ik... Maar wie was 1 dan?
Ik had afgelopen weekend k*tproef in mn selectie, in de B, hoop dat Apeldoorn beter gaat!