Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik 2 jaar geleden mijn rug gebroken met springen en ook over de kop gegaan waarbij ik een hersenschudding en bewusteloos was gehad dus 2 best zware ongelukken.
Ik heb daarna allemaal weer gesprongen en ben telkens weer bang geworden net zoals nu dus na mijn L parcours een paar weken geleden.
Dus ik toch maar naar Udenhout gegaan gisteren en me ingeschreven voor een 70/80 parcourtje.
Ik had geluk want mijn instructeur was er ook met zijn zoon dus kreeg nog wat aanwijzingen.
Ik deed dit keer mijn handen beter naar voren omdat ik dit dus ook op mijn hand had geschreven.
Helaas had ik wat angst om van sprong 7 naar 8 te rijden omdat dit een hele scherpe bocht was en dan echt super scherp waarbij je al eigenlijk schuin op de hindernis moest aanrijden wat ik dus eng vond.
Gelukkig gingen deze wel goed alleen moest mijn pony me wel redden zeg maar

Ik had in me eerste parcourtje 1 balk om dat ik hem nog niet helemaal durfde los te laten maar bij het tweede parcourtje(had nog een keer aangemeld zodat ik hem beter kon rijden)ging volgens mijn instructeur heel goed aangezien ik mijn pony nu helemaal los liet en dus ook echt kon springen dit keer was ik dus ook foutloos ook al vond ik het zelf heel hard gaan.
Van de 30 starts waren er ook maar 8 foutloos terwijl er toch hele goede pony's tussen zaten...
Voor mij was het wel weer fijn dat ik goed rond gekomen ben en volgende keer laat ik me pony gelijk los