loze beloftes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

loze beloftes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:24

grr, even frustraties eruit gooien!

Vorige week haalde ik mijn 9de wp in de Z1, in 14 proeven. Nu kwam ons mam met het idee nog ergens bij te schrijven zodat ik nog keertje kon proberen wp te halen en dan laatste ponywedstrijd Z2 te starten. Ben nl 18 geworden dus straks bij de paarden verder.
Ik overal wedstrijden zoeken, sommige zelfs gebeld, en kon wel een paar bijschrijven. Zegt ze net opeens dat het niet meer mag!! Mag alleen de wedstrijd starten die er al lang stond, Deil 18 dec. Maar als ik daar dus een wp haal kan ik dus niet meer naar de Z2, omdat ik geen wedstrijden meer heb.
Allemaal leuke praatjes: 'ja, dan gaan we nog keertje Z2 starten!! Kom, gaan we wedstrijden zoeken' Alles: loze beloften. Voel me best *** nu, haal de Z2 dus niet meer bij de pony's.

Iemand die mss nog keertje met me mee wil?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:26

Begrijp dus goed dat je moeder je eerst iets beloofde en toen ineens mocht dat niet meer?? Dat is echt heel flauw! Ben blij dat mijn ouders dat niet zouden doen. Als ze me iets beloven hou ik ze er ook zeker aan... Vind ik wel zo redelijk.

OemmiejO

Re: loze beloftes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:54

Ja, ik snap dat je je best k.u.t. voelt..
echt jammer.. kan je het echt niet op een of andere manier regelen? ik kan je niet helpen.. sorry..

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 12:54

Hmm wel beetje genaaid ja. Kun je haar echt niet meer overhalen? Of kijken of desnoods iemand anders je wil brengen? Tis toch een bijzondere wedstrijd dan, misschien dat iemand dat dan wel wilt doen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 13:14

nou das niet echt aardig van je moeder. Mijn moeder is ook altijd heel goed in het geven van loze beloftes....
Ik hoop voor je dat je je moeder nog kunt overhalen of anders iemand anders die met je mee wil rijden

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 13:16

mischien kan iemand anders je brengen ???

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 13:38

wat een 'naai'streek!! erg banketstaaf.. zo ken ik d'r meer van.. mijn moeder :S ! gelukkig is me vader zo aardig om mee te gaan. hij vind dat leuk!! ook als ik van de les trug kom.. als mijn vader me ophaalt. die helpt me altijd met me pony, die verzorgt mijn pony en dan haal ik de spullen uit de auto etc.!! en als me moeder me ophaalt. dan vlucht zij snel naar binnen! en dan moet ik alles alleen doen.. (kan ook wel. maar.. zolaat 's avonds.. int donker.. ) maarja.. wel klote voor je. pf..

en.. je buurman? je oom ? andere oom? je tante? misschien willen die wel mee ?

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 14:14

Misschien kun je voor die wedstrijdjes een paardentaxi huren en een vriendin vragen mee te gaan als groom?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:16

Na lang gepraat te hebben mag ik toch nog keertje extra starten in Breda (hopelijk ben ik dus nog optijd). Als ik dan 1 wp haal kan ik mijn laatste wedstrijd dus nog z2 starten.

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:21

verrot... moeders pffff

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:26

Snap eigenlijk niet zo goed waarom je dit op bokt zet. Natuurlijk is het niet zo leuk, maar zo'n drama is het toch ook weer niet om je laatste wedstrijd Z1 in plaats van Z2 te starten? Ik zou persoonlijk liever de klasse Z1 goed afsluiten, dan dat je nu in een keer halsoverkop Z2 gaat starten, omdat het je laatste wedstrijd is.

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:27

haike schreef:
Na lang gepraat te hebben mag ik toch nog keertje extra starten in Breda (hopelijk ben ik dus nog optijd). Als ik dan 1 wp haal kan ik mijn laatste wedstrijd dus nog z2 starten.

nou hopen dat het goed gaat....

XXGerlienXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:49

Gelukkig dat je nu toch nog mag!
Heel veel suc6 dan met die wedstrijden!

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:49

ja gelukkig!!! Maar. aan de ene kant wat Chalotje zegt mijn mening:
Maar je moeder heeft het wel belooft. dat je nog een wedstrijd mag rijden maar aan de andere kant heeft Chalotje wel gelijk!

en nog veel succes