Bellen of startcoupons binnen zijn?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barb

Bellen of startcoupons binnen zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 23:29

Als jullie je startcoupons opgestuurt hebben bellen jullie dan nog een paar dagen daarna om te vragen of ze aangekomen zijn?

Ik heb dus 1,5 maand geleden mijn coupons opgestuurt er vanuit gaande dat ze gewoon aangekomen zijn (is nog nooit een probleem geweest) Nu zie ik mijn naam niet voor komen op de startlijst, ik baal als een stekker!!!
Ik heb al een smsje gestuurt omdat ik het te laat vind om te bellen. Ik heb die vereniging al met moeite kunnen bereiken vorige keer omdat ik het adres nodig had dus dat zal nog wat worden.

gebeurd dit andere mensen ook wel eens?

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:23

Dat kan maar zo gebeuren. Als ik jou was zou ik even bellen of kijken of ze per mail te berijken zijn. Over welke wedstrijd gaathet?

sphinxie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:22

Toen het secretariaat van mijn oude vereniging nog alles regelde, was ze vergeten coupons op te sturen. Ik kwam er toen ook achter toen ik voor de starttijden belde, maar ik mocht er toch tussen als ik coupons mee zou nemen. Normaal gesproken bel ik nooit na als ik ze opgestuurd heb. Dat is het voordeel van het digitaal inschrijven op startlijsten, kun je zien of ze zijn aangekomen.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:30

ALS de vereniging de gegevens bijwerkt op startlijsten, en tot op heden heb ik die ervaring niet. (twee keer gedaan, 2 * geen update).

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 14:20

Ik heb inderdaad ook één keer gehad dat ik de coupons wel had opgestuurd maar dat ze niet waren aangekomen. Wel irritant. Ik kwam erachter dat ik niet op de startlijst stond maar wel ruim op tijd de coupons had opgestuurd. Tot op heden heb ik de coupons nog steeds niet terug. Ik mocht dus ook niet op die wedstrijd starten.

Maar nee ik bel niet op of ze mijn coupons hebben ontvangen.

Bambie1

Re: Bellen of startcoupons binnen zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 14:58

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, alle wedstrijden die ik tot op heden heb opgegeven stond ik op de startlijst. Het zou niet bij me opkomen om steeds na te bellen of ze het hebben ontvangen. Maar als je zekerheid wilt hebben is het wel een goede optie.

Effy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:26

Ik bel altijd eerst gewoon om me in te schrijven, daarna gaan de coupons pas de deur uit. Vind ik handiger, want soms zitten wedstrijden al vol en dan stuur ik in ieder geval niet voor niets coupons op.

XXGerlienXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:43

Bij ons wordt het altijd via de vereniging
geregeld!! En ik heb nog nooit meegemaakt
dat er iets verkeert is gegaan! En als ik zelf een
wedstrijd opgeef bel ik eerst en stuur dan de
coupons op.

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:47

Bij mij gaat het ook via de vereniging, en elke keer zijn ze aangekomen

zamzam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:10

Ik bel nooit naar een vereniging toe om te vragen of mijn coupons aan zijn gekomen als iedereen dat zou doen dan wordt het secretariaat denk ik gek van al die telefoontjes van iedereen. En ik heb ook nog nooit meegemaakt dat mijn coupons niet aan zijn gekomen, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:43

bij mij zijn ze ook altijd netjes aangekomen, dus ik weet niet echt wat je het beste kan doen..

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 21:39

Ik heb vanochtend contact gehad met de vereniging en ze zou me er tussen stoppen, ze dacht dat ze misschien verkeerd gekeken had en mijn coupon overgeslagen had. Hartstikke keurig is het opgelost!

Ik bel ook altijd naar de vereniging op om te vragen of ik daar kan starten, bij deze vereniging was het zo dat je ingeschreven stond als de coupons binnen waren dus daarom maakte ik me een beetje zorgen!

samoth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 22:43

Ik neem altijd extra 2 startcoupons mee naar wedstrijd om voor te komen dat ik niet mag starten.
dat was ook 1x gebeurd en we hadden echt geluk

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 09:34

Ik bel alleen of er nog plek is en zo ja stuur ik dezelfde dag de coupons weg. Ik check nooit of ze ook daadwerkelijk zijn aangekomen.

Het gebeurde mij laatst wel dat ik na een week gebeld werd dat ik toch niet kon starten, beetje flauw, ik had het vermoeden dat er wat eigen leden mochten starten ten kostte van mijn startplek.