opsturen startcoupons naar KNHS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JollyJumper

opsturen startcoupons naar KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 12:44

Ik had afgelopen weekend concours (in Wanroij) en toen ik thuis de coupons nakeek viel me op dat ik de gele en de roze terug had gekregen, de blauwe was eraf. Nu heb ik nog nooit de gele (de bovenste dus) teruggekregen. Die wordt volgens mij altijd teruggestuurd naar de KNHS toch?
Nu ben ik toch wel benieuwd of ik mijn wp wel krijg op deze manier. De wedstrijd was wel voor punten (staat in vraagprogramma) maar ik vind het zo raar dat ik die gele coupon terug heb gekregen. En volgens mij hebben alle anderen ook de gele coupon terug want achteraf herinner ik mij ook dat er een hele stapel gele coupons lag!
Wie weet hoe dit zit?

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:08

Uhm ik weet niet, maar ik spring meer, en dan krijg ik altijd een groene (voorste) en gele terug .

melody2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:39

Geen probleem hoor. De blauwe gaat naar de KNHS, de gele mag de vereniging voor zijn eigen administratie houden. Zo is het mij tenminste uitgelegd.

Moska

Re: opsturen startcoupons naar KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:42

Volgens mij is het precies andersom. De gele gaat naar de KNHS, de blauwe houdt de vereniging en de roze krijg je zelf. Maar waarom bel je niet even? Dan weet je het zeker en eventueel kun je je coupon faxen en dan telt de wp gewoon mee. Waarschijnlijk heeft de vereniging zich gewoon vergist.

libertyJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:24

Is dat Wanroij eigen ofzo Wij hadden dit in maart met de menwedstrijden, toen kregen we ook de bovenste mee, en wij maar zeggen dat het fout was maar ze deden het altijd zo..

Overigens moet het zo:
Geel = KNHS
Roze = ruiter
Blauw = organiserende vereniging

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 20:53

ik krijg ook weleens gele terug..
nooit op gelet eigenlijk..

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:11

Sorry, ik heb de kleuren door elkaar gehaald.
Foutje, bedankt!

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 00:45

Heb toch maar even de KNHS gebeld en ze hadden inderdaad de gele op moeten sturen. Ik moest het even in de gaten houden en als na een maandje de punten nog niet bijgeschreven zijn kan ik even bellen en de gele coupons alsnog opsturen naar de KNHS en dan komen ze er alsnog bij.
Gelukkig wel.... Was net zo blij met mijn eerste punten in het M...