toen ik 10 was na de zomervakantie ging ik op paardrijles ( toen had mijn zus & wij net een pony!!) en toen in oktober werd ik 11.
heb 2 jaar bij de manege gereden, vond het niets meer aan. had al veel van me zus geleerd
en toen kreeg ik een verzorgpony!! had Z2 gelopen en was 18 jaar.. het meisje (bazinnetje) die ging studeren had geen tijd meer voor de pony dus mocht ik op de pony rijden ( pony van onze verre buren
) en toen ben ik eigenlijk meteen op de ponyclub gegaan!! toen reed me zus met onze eigen pony op de club al een tijdje!!
En met die verzorgpony heb ik 1 jaar bij de club gezeten en daarna ben ik op onze eigen pony verder gegaan!! en daar zit ik nu ong. 1, 1/4 jaar bij de club! En ben in Januari wedstrijden begonnen dat gaat allemaal best goed
! hij heeft lange tijd stil gestaan door blessure!! En heb in totaal dit jaar 8 wedstrijden gereden 13 proeven --> 15 wp's en springen heb ik 1 wp omdat hij dus die blessure had en hij wou toen helemaal niet meer springen! hij heeft iets van 1/2deel + 1 a 2 maand stil gestaan!!
dus alles bij alles heb ik zaterdag selectie gehad en 2de geworden met 170 punten 
mijn pony is back