Yes, zo blij, 1e x M1 en gelijk 2 wp!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JollyJumper

Yes, zo blij, 1e x M1 en gelijk 2 wp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 13:52

Gisteren voor het eerst M1 gestart met Jumper en gelijk 2 wp gehaald. Ben dus best wel een beetje blij en trots op mijn knolleke die 2 jaar geleden nog opgeven was door de dierenartsen .
Ik had het zelf helemaal niet verwacht. Naar mijn gevoel waren we er echt nog niet helemaal klaar voor, en ik had dus ook problemen bij een boel onderdelen verwacht, maar juist die 'moeilijke' dingen gingen over het algemeen heel goed en de fouten zaten echt in van die domme dingen zoals een volte in galop bv. Maar voor de schouderbinnenwaarts allemaal goede cijfers, een keer zelfs een 8 en de wendingen om de achterhand ook. En niet te vergeten de contragalop, daar was ik zelf nogal bang voor omdat ik dat heel moeilijk heb kunnen aanleren bij Jumper (tja ex Z springpaard ). Ik had echt niet zulke punten verwacht omdat ik het zelf nog niet zo super vond gaan (af en toe slordig enzo) maar anderen zeiden dat hij goed voorwaarts en vanuit de achterhand liep en dat ik waarschijnlijk daardoor zulke hoge punten had gekregen. Ik kon me nu zelfs een aantal 4-en permiteren in de proef en dat heb ik echt nog nooit gehad.
Ik ga nu lekker 2 weken genieten van die wp en oefenen voor de volgende wedstrijd (over 2 weken dus...) want er kan nog wel een hoop verbeterd worden }>

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 14:56

Hartstikke goed!! ECht super, zo'n debuut! Ik keek net even in je profiel en vind je paard echt een superpaard!!! Echt een gaaf beest! Op naar het Z (DRESSUUR!) haha.

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 15:33

Gefeliciteerd, Goed zeg!

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:35

Zoo netjes hoor
Gefeliciteerd!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:37